
Yamaha, Köln: új XJR és MT-07
Az Intermot-on debütál az új Yamaha XJR1300 és annak café Racer verziója, valamint az MT-07 sikermotor gyárilag stuntos kivitele, a Moto Cage - képek, videók
Az Intermot-on debütál az új Yamaha XJR1300 és annak café Racer verziója, valamint az MT-07 sikermotor gyárilag stuntos kivitele, a Moto Cage - képek, videókA 2015-ös új Yamaha modellek első hulláma már a kölni kiállításon bemutatkozik, köztük egy izgalmas, stunt-inspirált MT-07, továbbá a régen várt folytatás, a teljesen új XJR1300, illetve ebből egy fejidomos modellváltozatot is kapunk. Érkezik az YZF-R125 (teszt) és az MT-125 ABS-es változata is, de bemutatkozik a 2015-ös Race blu paletta (tudjátok, kék-ezüst), és más érdekes új színek is a már meglévő modelleken.
A Yamaha merített egy nagyot a sok újságírói véleményből, melyek már-már stunt motorként mutatták be az MT-07-et (mint mi - teszt), és elkészítették a Moto Cage kivitelt, amely lényegében egy "pimpelt" Hetes. Látványos bukókeretet és csicsás felni-fényt és grafikát kapott az "olcsójános mókagyáros", az állítható mutatós lámpamaszk és egy rakás élénkpiros alkatrész (dekorelem) mellett.

A 20 éves evolúcióra visszatekintő XJR sorozat legújabb darabja már szériában úgy fest, mintha épített motor lenne: a jelenleg gyártott legnagyobb léghűtéses sornégyes blokk köré tényleg motort építettek. A térdeknél vékonyított versenymotoros benzintank mellett az oldalsó "lyuggatott" alumínium rajtszámtáblák is igencsak versenyszagot árasztanak, visszarepítve minket a 70-es évekbe. A kormányrúd az új XJR1300-ason szintén alu, és csakúgy matt fekete, mint az első sárvédő és a látványos 4-2-1 kipufogórendszer. Mindenképpen említést érdemel még az együléses hatású (formájú) nyereg, a pontot az i-re pedig a rendszámtartó teszi fel, amely úgy fest szériában, mint amiket eddig csak a kiegészítő-katalógusokban láthattunk.

Hiába mutat úgy a 2015-ös XJR1300 szériában, mintha alaposan fel lenne extrázva, mert van ami így is "túlmutat" rajta: a hangvillások 2015-re egy Racer verziót is harba küldenek. A fejidomos változaton karbon kiegészítők és café raceres (keskenyebb) kormány, ezáltal (előredőltebb) üléspozíció fokozzák a hangulatot. A tank is más és a faridom is kurtább, és mindez a különleges fejidommal együtt izgalmas elegyet alkot - már a képeken érezni a kávészagot...

A Yamaha merített egy nagyot a sok újságírói véleményből, melyek már-már stunt motorként mutatták be az MT-07-et (mint mi - teszt), és elkészítették a Moto Cage kivitelt, amely lényegében egy "pimpelt" Hetes. Látványos bukókeretet és csicsás felni-fényt és grafikát kapott az "olcsójános mókagyáros", az állítható mutatós lámpamaszk és egy rakás élénkpiros alkatrész (dekorelem) mellett.

A 20 éves evolúcióra visszatekintő XJR sorozat legújabb darabja már szériában úgy fest, mintha épített motor lenne: a jelenleg gyártott legnagyobb léghűtéses sornégyes blokk köré tényleg motort építettek. A térdeknél vékonyított versenymotoros benzintank mellett az oldalsó "lyuggatott" alumínium rajtszámtáblák is igencsak versenyszagot árasztanak, visszarepítve minket a 70-es évekbe. A kormányrúd az új XJR1300-ason szintén alu, és csakúgy matt fekete, mint az első sárvédő és a látványos 4-2-1 kipufogórendszer. Mindenképpen említést érdemel még az együléses hatású (formájú) nyereg, a pontot az i-re pedig a rendszámtartó teszi fel, amely úgy fest szériában, mint amiket eddig csak a kiegészítő-katalógusokban láthattunk.

Hiába mutat úgy a 2015-ös XJR1300 szériában, mintha alaposan fel lenne extrázva, mert van ami így is "túlmutat" rajta: a hangvillások 2015-re egy Racer verziót is harba küldenek. A fejidomos változaton karbon kiegészítők és café raceres (keskenyebb) kormány, ezáltal (előredőltebb) üléspozíció fokozzák a hangulatot. A tank is más és a faridom is kurtább, és mindez a különleges fejidommal együtt izgalmas elegyet alkot - már a képeken érezni a kávészagot...

Hozzászólások Yamaha, Köln: új XJR és MT-07 cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.