
Pénteken TesztMotor Tréning Kakucson!
2014-ben is minden alkalom egy pénteki napot jelent, ennél fogva a szlogenünk az is lehetne, hogy: TesztMotor Tréning - az ideális péntek! :) Már 2010 óta futnak a TM Tréningek nagy sikerrel, ami szerintünk a jó hangulatnak, az egyéni szakmai odafigyelésnek, a sok (kötetlen) motorozásnak és a viszonylag olcsó áraknak köszönhető. Egy Tréning 2014-ben 16.000 forintba kerül, de a belépő díja feljogosít bennetek az Euromotorban egyszeri 10%-os bukósisakvásárlási és/vagy egyszeri 20% egyéb felszerelés vásárlási kedvezményre is, így akár még kereshettek is a tréningen, ha időben beváltjátok a kedvezményre jogosító belépőt.
május 23. (képek)
június 20.
július 11.
augusztus 15.
szeptember 19.

Itt pedig következzen egy korábbi kedvcsináló videó annak, aki még nem volt velünk Tréningezni:
A legjobban azonban Ti tudjátok, milyen is egy ilyen Tréningünk, hiszen több százan vettetek részt rajta a négy év alatt. Zoli kiváló írását ajánljuk figyelmetekbe - benne a TesztMotor Tréningek "nyolcparancsolatával" (lásd lentebb): ILYEN EGY TESZTMOTOR TRÉNING

"Már egy ideje olvasom a TesztMotort, így többször belefutottam a Tréning reklámjába és két haverom volt is egy képzésen egy kis chopperrel, meg egy CBR125-tel, így körülbelül tudtam, mire számíthatok. Tévedtem."
Ha naplót írnék, akkor valószínűleg ilyen gondolatok kerültek volna bele a nap végén, miután átugortuk a ?Kedves naplóm? részt:
1. Mindig lehet és kell is tanulni és erre tökéletesen alkalmas a Tesztmotor tréning, mindegy, hogy milyen motorral vagy. Most például egy Vulcan is volt.
2. A trénerek (itt is) felkészültek és azért vannak, hogy mi minél jobban és biztonságosan motorozzunk.
3. A kiüléses technikát pályán és nem a közúton kell tanulni, gyakorolni, még akkor is, ha kicsi a pálya.
4. Apropó kicsi pálya. A prekoncepciókról általában kiderül, hogy hülyeség. Egy rövid pályán is lehet jót motorozni egy hatszázassal. Nem mentem gyorsabban 130 km/h-nál, de egy percig se unatkoztam.
A pályára gyakran kijárók megsúgták, hogy ismert profi versenyzők is járnak Kakucsra gyakorolni hatszázas pályamotorokkal.
5. Kb. 20 percenként érdemes egy kis szünetet tartani vagy jobb kondit kell összeszedni, mint én. A motor egyik oldalról a másik oldalra való folyamatos döntögetése úgy látszik nem ugyanaz a fizikai megterhelés, mint 10 km-t futni az erdőben. Este kiderült, hogy közel 90 kilométert motoroztam Kakucson és így már elnézőbb voltam magammal szemben. :)
6. A viszonylag alacsony sebesség miatt biztonságosan lehet gyakorolni. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet kimenni a pályáról, esetleg megcsúszni vagy akár elesni - délelőtt valaki eldobott egy motort -,de jobb itt készségszintre fejleszteni, hogy mi a teendő, ha például megcsúszik a motor hátulja. Aztán ha megy, akkor lehet menni a nagyobb pályákra, mert van, amit csak ott lehet megtanulni.
A 240-ről való fékezést mondjuk a Hungaroring célegyenesének végén érdemes gyakorolni.
7. Tréning megfizethető és benne van egy fél napos pályahasználat is.
8. A pálya kíméletes a gumihoz, a 90 km meg sem látszott rajta. Nem úgy, mint 20 perc a Hungaroringen.
Szóval TesztMotor Tréning&Kakucs, see you next time?. /Hoffmann Zoltán - ZX-6R
Jelentkezni - akármelyik időpontra - itt lehet. EZT az űrlapot kitöltve, infó a fentebb pirossal kiemelt elérhetőségeken, illetve minden további a TRENING.TESZTMOTOR.HU oldalon! Ott a Galériában képeket is bőségesen találtok az oktatásról.
Betöltés...
Hozzászólások Pénteken TesztMotor Tréning Kakucson! cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.