
Még több új MV Agusta Milánóra
EICMA: a Dragster RR mellett - végre - érkezik a látványos túragép, a Turismo Veloce 800, illetve egy Superbike versenymotorosan könnyű és erős F4, az 1000RC
EICMA: a Dragster RR mellett - végre - érkezik a látványos túragép, a Turismo Veloce 800, illetve egy Superbike versenymotorosan könnyű és erős F4, az 1000RCAz extravagáns, ámbár kissé kaotikus kinézetű Dragster RR kiszivárgott fotói után újabb MV-képek jelentek meg - idő előtt(?). A Superbike világbajnokság szabályváltozásai okán (az idei EVO géposztályhoz hasonló, egységes szabályzat lesz 2014-re, kevesebb motortuning lehetőséggel) egyre erősebb szériamotorokkal jelentkeznek a gyártók, már ami a homologizációs darabszámot illeti.
A tendencia jól látható, hiszen - a szintén a milánói motorshow-n bemutatandó - új R1-esből pályaverzió is készül, állítólag 230 lóerővel, illetve az olasz front is felvette a harcot, a Panigale például hengerűrtartalom növeléssel (1299). Az új "pályakész" MV F41000RC "csak" 210 lóerős lesz, ugyanakkor a száraz tömege csak 175kg. A recept a szokásos: a legmodernebb anyagok és a legnagyobb nevek mindenütt: Öhlins, Brembo, Marchesini, Termignoni, titánium, karbon, magnézium - és egy "húzott" blokk.

Ezenfelül valószínűleg szériává érett a tavalyi EICMA-n bemutatott soros háromhengeres Turismo Veloce 800, amely - még mindig - elképesztő formatervén túl súly=lóerő arányával is felhívta magára a figyelmet Milánóban: 194 kilóra jut 125 lóerő, ami a közepes túraenduró-szerűségek között igen kedvezőnek mondható... Az enduro kifejezés különösen furcsának hangzik ilyen megjelenés mellett - túradíva!

A tendencia jól látható, hiszen - a szintén a milánói motorshow-n bemutatandó - új R1-esből pályaverzió is készül, állítólag 230 lóerővel, illetve az olasz front is felvette a harcot, a Panigale például hengerűrtartalom növeléssel (1299). Az új "pályakész" MV F41000RC "csak" 210 lóerős lesz, ugyanakkor a száraz tömege csak 175kg. A recept a szokásos: a legmodernebb anyagok és a legnagyobb nevek mindenütt: Öhlins, Brembo, Marchesini, Termignoni, titánium, karbon, magnézium - és egy "húzott" blokk.

Ezenfelül valószínűleg szériává érett a tavalyi EICMA-n bemutatott soros háromhengeres Turismo Veloce 800, amely - még mindig - elképesztő formatervén túl súly=lóerő arányával is felhívta magára a figyelmet Milánóban: 194 kilóra jut 125 lóerő, ami a közepes túraenduró-szerűségek között igen kedvezőnek mondható... Az enduro kifejezés különösen furcsának hangzik ilyen megjelenés mellett - túradíva!

Hozzászólások Még több új MV Agusta Milánóra cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.