
Már az Ural is bekacsintott az elektromos oldalra
Ez az egyenlőre még csak egyedi példány egy benzinmotoros oldalkocsis változatból lett átépítve a Zero Motorcycles segítségével, s amit az ICG nevű műhely vezényelt le. A mérnöki munkát persze az észak-amerikai Zero vette a hátára, akinek a tesztmotor.hu boltja, a MotoPartsShop is forgalmazza a motorjait, és akik csodaszép új modellekkel álltak elő a jövő évre a pár napja megrendezett milánói Eicma rendezvényen.
Az elektromos motorgyártó Zero Motorcycles 2019-es modellpalettája
Az átépítés során elsőnek természetesen a kéthengeres boxermotor és a váltó repült, ami helyére egy 110 Nm nyomatékú, 61 lóerős villanymotort tuszkoltak be. Hatótávja egy töltéssel 165 kilométer, csúcssebessége pedig 140 km/óra.
Egyedi alumínium keretbe rögzítették a Zero ZF13.0 akkumulátorát, s az oldalkocsi ülése alá is betettek egy plusz aksit, egy ZF6.5-ösét, ami cakumpakk 19,5 kWh kapacitást generál.
Egyenlőre ez az egy darab oldalkocsis Ural képviseli önmagát kiállításokon és rendezvényeken, s ebből méri le a cég milyen a fogadtatása, érdemes-e sorozatgyártásba bocsátkozni. Mivel ezt egy évig figyelik, az esetleges gyártás folyamán már a mostaninál is modernebb aksit fognak beletolni.
Addig is amíg a jelenlegi példány nem kelleti magát semmilyen pódiumon, közúti teszteken próbálgatják hogyan teljesít.
Hozzászólások Már az Ural is bekacsintott az elektromos oldalra cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.