Már az Ural is bekacsintott az elektromos oldalra

Már az Ural is bekacsintott az elektromos oldalra

Úgy tűnik minden gyártó rákészül az elektromos motorok versenyére ha nem több, de minimum egy modellel.

Ez az egyenlőre még csak egyedi példány egy benzinmotoros oldalkocsis változatból lett átépítve a Zero Motorcycles segítségével, s amit az ICG nevű műhely vezényelt le. A mérnöki munkát persze az észak-amerikai Zero vette a hátára, akinek a tesztmotor.hu boltja, a MotoPartsShop is forgalmazza a motorjait, és akik csodaszép új modellekkel álltak elő a jövő évre a pár napja megrendezett milánói Eicma rendezvényen.

Az elektromos motorgyártó Zero Motorcycles 2019-es modellpalettája

Az átépítés során elsőnek természetesen a  kéthengeres boxermotor és a váltó repült, ami helyére egy 110 Nm nyomatékú, 61 lóerős villanymotort tuszkoltak be. Hatótávja egy töltéssel 165 kilométer, csúcssebessége pedig 140 km/óra.

Egyedi alumínium keretbe rögzítették a Zero ZF13.0 akkumulátorát, s az oldalkocsi ülése alá is betettek egy plusz aksit, egy ZF6.5-ösét, ami cakumpakk 19,5 kWh kapacitást generál.

Egyenlőre ez az egy darab oldalkocsis Ural képviseli önmagát kiállításokon és rendezvényeken, s ebből méri le a cég milyen a fogadtatása, érdemes-e sorozatgyártásba bocsátkozni. Mivel ezt egy évig figyelik, az esetleges gyártás folyamán már a mostaninál is modernebb aksit fognak beletolni.

Addig is amíg a jelenlegi példány nem kelleti magát semmilyen pódiumon, közúti teszteken próbálgatják hogyan teljesít.

 

Hozzászólások Már az Ural is bekacsintott az elektromos oldalra cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!