
Íme a 2015-ös Crossrunner
Az új VFR800F stílusában születik újjá a crossoveres VFR800X - ráadásul a modellfrissítés nem csak a külsőt érinti
Az új VFR800F stílusában születik újjá a crossoveres VFR800X - ráadásul a modellfrissítés nem csak a külsőt érintiLED-es lámpák, karcsúbb formák, nagyobb szabadmagasság (és teljesítmény), illetve kikapcsolható kipörgésgátló - dióhéjban az új Crossrunner. Akkor vegyük szépen sorba: a "full" diódás lámpák az új VFR800F-ben (premier teszt) már megjelentek, illetve a látványos (gyönyörű) felniket is az F-től örökölte (ahogy a futómű és a fékek is rá emlékeztetnek).
A formavilág a nagy testvérre, a Crosstourerre hasonlít, ami nem baj, már csak azért sem, mert az új runner így már kevésbé "pufók", mint az első széria (teszt). A túraendurósabb hasmagasságot a két és fél centivel hosszabb rugóutakkal érték el. A 4-es blokk teljesítménye szintúgy 105 lóerős lett (+5LE), mint az "hagyományosabb" kivitelű F-ben - a nyomaték pedig állítólag "combosabb" lesz a középső fordulatszám-tartományokban.

Újdonság továbbá a két fokozatban szabályozható, és ki is kapcsolható TC, teljes nevén Honda Selectable Torque Control. Szintén széria lesz a blokkolásgátló, illetve - akár az új VFR-F-en - a markolatfűtés és az automatikusan kikapcsoló irányjelző is.
Nem mehetünk el szó nélkül az átdolgozott váz (és lengőkar) mellett sem, amely könnyebb és karcsúbb lett, és amitől "túraendurósabb" tulajdonságokat vár a Honda. Bár a 17 collos kerekeivel nyilvánvalóan továbbra is utcai modellről beszélünk, melynek ára egyelőre nem ismeretes. A milánói EICMA kiállítás után valószínűleg többet (mindent) tudunk majd.
A formavilág a nagy testvérre, a Crosstourerre hasonlít, ami nem baj, már csak azért sem, mert az új runner így már kevésbé "pufók", mint az első széria (teszt). A túraendurósabb hasmagasságot a két és fél centivel hosszabb rugóutakkal érték el. A 4-es blokk teljesítménye szintúgy 105 lóerős lett (+5LE), mint az "hagyományosabb" kivitelű F-ben - a nyomaték pedig állítólag "combosabb" lesz a középső fordulatszám-tartományokban.

Újdonság továbbá a két fokozatban szabályozható, és ki is kapcsolható TC, teljes nevén Honda Selectable Torque Control. Szintén széria lesz a blokkolásgátló, illetve - akár az új VFR-F-en - a markolatfűtés és az automatikusan kikapcsoló irányjelző is.
Nem mehetünk el szó nélkül az átdolgozott váz (és lengőkar) mellett sem, amely könnyebb és karcsúbb lett, és amitől "túraendurósabb" tulajdonságokat vár a Honda. Bár a 17 collos kerekeivel nyilvánvalóan továbbra is utcai modellről beszélünk, melynek ára egyelőre nem ismeretes. A milánói EICMA kiállítás után valószínűleg többet (mindent) tudunk majd.
Hozzászólások Íme a 2015-ös Crossrunner cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.