
Háromkerekű autó, vagy motorkerékpár?
Az Európai furfangos forgalomhelyezési eljárásnak köszönhetően ez a se nem autó, se nem motorkerékpár, végül mégis a motorkerékpár kategóriába került
A Vanderhall legismertebb modellje a Venice névre hallgató háromkerekű csoda, ami ugyanúgy megy mint egy motorkerékpár, hatfokozatú szekvenciális váltója van (mint egy motorkerékpárnak), és egy könnyű kompozit felépítménye (mint egy motorkerékpárnak).
Venice, az 1,4-es turbós négyhengeres mindössze 4,5 másodpercen belül gyorsul 0-60-ra, és 225 km/óra a végsebessége.
A prémiummotorokhoz járó szokásos csomagban benne van a fűtött ülés, a kettős szervo ABS, vontatásvezérlés, állítható felfüggesztés, és egy sztereó Bludetooth. ÉS kivételes esetben most a szervokormány is.
Mivel a jármű teljesen homologizált, így könnyen importálható Európából, csekély 40.000 font értékű bevezető áron.
Hozzászólások Háromkerekű autó, vagy motorkerékpár? cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.