Földönkívüli: 300 lóerős a Kawasaki H2R

Földönkívüli: 300 lóerős a Kawasaki H2R

A 9 teaser videó után íme 10+1 kép a Ninja H2R-ről, amelyet mindenképp látnod kell... A szemünk a látványt, míg az agyunk a teljesítményadatokat akarja nehezen elhinni... A mezei (utcai?) H2 200 lóerős lesz

A 9 teaser videó után íme 10+1 kép a Ninja H2R-ről, amelyet mindenképp látnod kell... A szemünk a látványt, míg az agyunk a teljesítményadatokat akarja nehezen elhinni... A mezei (utcai?) H2 200 lóerős leszA 300 - írd és mondd háromszáz - lóerős teljesítmény még pletykának is meredeknek hangzott, de az Asphalt&Rubber mérvadó motoros médium szerint ez a hivatalos teljesítményadat a mai napon Kölnben debütált H2R esetében. Az A&R körültekintően jár el ilyen kérdésekben, tehát akár el is hihetjük, hogy 300, ismétlem 300 lóerős hiperbike-kal állunk szemben. Segíti az események feldolgozását, ha azt vesszük alapul, hogy anno - 30 éve, 1984-ben - majdnem ugyanilyen "traumát" jelentett a GPz900R, az első széria vízhűtéses sornégyes, a maga 115 lóerejével és 250-es végsebességével.

Ez alkalommal is soros négyhengeresről beszélünk, de a 998 köbcentis blokk a kompresszorral megbolondítva 300(!) lóerőt is teljesít a H2R-ben, míg a "sima" H2 "csak" 200 lóerős. Ez utóbbi, elérhetőbb és - ha lehet ilyet mondani - kimotorozhatóbb változat még nem tudjuk pontosan, miben különbözik az R-estől. A "gyenge" 100 lóerős teljesítménytöbbleten túl várhatóan kevesebb lesz rajta a karbon, és egyéb drága anyagokból készült alkatrész. A gép kinézetéről csak annyit, hogy a Honda Vultus (NM4 teszt) okafogyottá vált... Mostantól a H2-es A nyolcadik utas...










Hozzászólások Földönkívüli: 300 lóerős a Kawasaki H2R cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!