
Ducati, EICMA: 205 lóerős Panigalék
Több újdonságot is lelepleztek a bolognai vörösök Milánóban: a három 1299 változat mellett új Multistradát és különleges Diavelt is kaptunk
Több újdonságot is lelepleztek a bolognai vörösök Milánóban: a három 1299 változat mellett új Multistradát és különleges Diavelt is kaptunkKezdjük a sort Ducati superbike-jával, ami 100 köbcentimétert hízott. Vagy mégsem? A Panigale immáron az 1299-es kódnevet viseli. Rögtön bemutatták mindhárom kötelező modellt, a sima, az S és az R változatot. Érdekesség, hogy míg az R változat maradt 1200 köbcentiméter, az olcsóbb változatok ténylegesen felhíztak 1285 köbösre.
Ennek egyszerű magyarázata a Superbike világbajnokság szabályzata, ami 1200-as kéthengereseket engedélyez pályára vonulni, ezért az 1299R megkapta a limitált kiadású Superleggera erőforrását. Így mindhárom kínált motor 205 lóerőt teljesít, csupán forgatónyomatékban, súlyban és az elektronikai segédletekben különböznek. Bevetették az Audi segédlettel készített Tiptronic váltót is, ami lehetővé teszi a sebességfokozatok gombnyomásra kapcsolását, de azért megmaradt a kuplung- és váltókar is.

Megújult a Multistrada, aminek erőforrása ugyan maradt 1,2 literes, külseje azonban kapott egy alaposabb ráncfelvarrást. A megjelenésen kívül fejlődött az elektronikai csomag, sőt két jelentősebb változás is történt. Az erőforrás megkapta az új DVT változó szelepvezérlést, a prémium S modell pedig a D-air légzsákrendszert, amit a Dainese professzionális motoros viselettel közösen fejlesztettek ki.

Ezen kívül ott voltak a nemrég bemutatott Scrambler modellek is, akárcsak a két új festésű Monster ?Stripe". A 821 és 1200 köbcentiméteres szörnyek jellegzetes piros fényezést kaptak, melyeken ezúttal egy fehér vonal húzódik végig a tankon, az első sárvédőn és az üléstakaró idomon.

Végül megtekinthettük a Diavel 500 darabos limitált kiadását, mely a Titánium nevet kapta, és számos különleges anyagot foglal magába:


- RSVRocky; képek: KT
Ennek egyszerű magyarázata a Superbike világbajnokság szabályzata, ami 1200-as kéthengereseket engedélyez pályára vonulni, ezért az 1299R megkapta a limitált kiadású Superleggera erőforrását. Így mindhárom kínált motor 205 lóerőt teljesít, csupán forgatónyomatékban, súlyban és az elektronikai segédletekben különböznek. Bevetették az Audi segédlettel készített Tiptronic váltót is, ami lehetővé teszi a sebességfokozatok gombnyomásra kapcsolását, de azért megmaradt a kuplung- és váltókar is.

Megújult a Multistrada, aminek erőforrása ugyan maradt 1,2 literes, külseje azonban kapott egy alaposabb ráncfelvarrást. A megjelenésen kívül fejlődött az elektronikai csomag, sőt két jelentősebb változás is történt. Az erőforrás megkapta az új DVT változó szelepvezérlést, a prémium S modell pedig a D-air légzsákrendszert, amit a Dainese professzionális motoros viselettel közösen fejlesztettek ki.

Ezen kívül ott voltak a nemrég bemutatott Scrambler modellek is, akárcsak a két új festésű Monster ?Stripe". A 821 és 1200 köbcentiméteres szörnyek jellegzetes piros fényezést kaptak, melyeken ezúttal egy fehér vonal húzódik végig a tankon, az első sárvédőn és az üléstakaró idomon.

Végül megtekinthettük a Diavel 500 darabos limitált kiadását, mely a Titánium nevet kapta, és számos különleges anyagot foglal magába:


- RSVRocky; képek: KT
Hozzászólások Ducati, EICMA: 205 lóerős Panigalék cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.