A magyar Pimpstarlife: SLS Hungary

A magyar Pimpstarlife: SLS Hungary

SLS: Supermoto Life Style, azaz supermoto életforma - ez egy életérzés, ezt élvezzük - és minőségi filmjeiken keresztül már más is élvezheti - bemutatkozik Magyarország legszervezettebb (utcai) supermotós csapata

SLS: Supermoto Life Style, azaz supermoto életforma - ez egy életérzés, ezt élvezzük - és minőségi filmjeiken keresztül már más is élvezheti - bemutatkozik Magyarország legszervezettebb (utcai) supermotós csapataHa netes-motoros videó-junkie vagy, akkor biztosan szembe találtad már magad az idén májusban alakult SLS Hungary valamelyik filmjével. Ha "csak" a mi Felhasználói filmjeinket nézegeted, akkor is derengeni kellene valaminek, hiszen Ti is több alkalommal küldtétek be nekünk a hazai SLS hangulatos, "eddig csak külföldi csapatoktól látott" videóit. Ha pedig egyszerűen perverz módon imádod a supermotókat, akkor már tutira ismered őket.

Valami rémlik, nemigaz? Egy alkalommal még A nap videója megtisztelő címet is elnyerték nálunk, amit nem adunk oda akármilyen amatőr "rendezésnek", komolytalan pinceprodukciónak. A dél-alföldi régióban élő és "alkotó" srácokra a népszerű Pimpstar és Superretards supermotós brigádok hatottak, és mi más is lehetne félve kimondott céljuk, mint hogy egy napon egy lapon említsék az SLS nevét az említett, mostanára világhírűvé érett csapatokkal.


Mindenekelőtt megkértük a srácokat, hogy meséljenek egy kicsit a hazai supermoto kultúráról: "Az itthoni supermoto élet még elég korai fázisban van, kevesen ismerik (el) ezeket a motorokat, többen lenézik őket kisebb termetük miatt - pedig meglepetést okozna számukra, hogy mire képesek (pláne egy 55-60 lóerős, 120-130kg-os motor)!. Talán ez a kategória a legideálisabb a magyar utakra, ugyanis 160-170km/órás a végsebesség, 110 az átlag(utazó)tempó, a kanyarokban tökéletes... és feszesebb a futómű, ami ezekre az utakra talán kapóra is jön"

"Érdekes, hogy a supermotózás inkább az északi országokban, mint Finnország, Svédország népszerűbb, nyugaton talán a versenysport szempontjából komolyabb" Itthon meg egyik se: " Magyarországon is próbálkoztak supermoto kupákkal, de lényegében meg is bukott az ötlet: valamiért nem rajonganak annyira érte, de nem csak nézők nem voltak a pálya szélén, a versenyen indulók száma is csekély volt..." Ha már a pályákon nem aratott átütő sikert itthon az SM-őrület, a fiúk próbálják népszerűbbé tenni ezt az irányt - az utcán.


Az SLS Hungary most körülbelül 15-20 taggal büszkélkedhet: "Eleinte csak 5-en voltunk, akik régebbről ismertük egymást, de manapság majdnem minden héten hoznak egy új motort, és csatlakoznak hozzánk" - mondja az SLS csapata. Természetesen a nagy közösségi oldalon is jelen vannak a srácok: a Facebookon a cikk írásakor már több mint 3 ezren kedvelik őket, ami szűk fél alatt nem rossz eredmény. És ami fontosabb, azt mutatja, hogy - egyszerűen fogalmazva - van arra igény, amit csinálnak.

Arra a kérdésre, hogy honnan jött az ötlet a brigádalakításra, ez volt a válasz: "Régen, amikor még Simsonokkal jártunk, mindig is felnéztünk a nagyobb csapatokra, mint például a Superretards és a Pimpstar, és gondoltuk, hogy Magyarországnak miért ne lehetne egy ilyen csapata? Senki se próbálkozott még, szóval adott volt egy lehetőség és ki is használtuk: eddig úgy néz ki, szeretik az emberek amit csinálunk - persze vannak ellenségeink, de ami az egyiknek jó, az a másiknak úgyse lesz az..."


Az SLS gépparkja saját bevallásuk szerint nem túl változatos, de azért akad egy pár típus. "A legkedveltebb gép a Suzuki DR-Z400SM, de megfordul köztünk Yamaha DT125X, Aprilia MX125, KTM 690 SMC, KTM 640 LC4, Husqvarna SMR 450, illetve Yamaha XT660 is" Elsősorban ezeket a bringákat láthatjuk a filmekben első és hátsó keréken, és mindenféle változatos környezetben - már amikor kilátszanak a füstből...

Ami a csapat bővítését illeti, az nem kizáró ok, ha valakinek nem kifejezetten supermoto a gépe: "Igazából nem csak supermotóval lehet csatlakozni hozzánk, de azt preferáljuk, ugyanis a nevünk is ezt takarja - de vannak tiszteletbeli tagjaink, akik krosszoznak, valamint egy versenyzőnk (Hörnyéki Szabin) képviselteti magát a Magyar Oldtimer Bajnokság keretein belül a MAMI Kupa MW kategóriájában, egy Yamaha R125-tel, amelynek bajnoki címét sikeresen meg is nyerte idén"


Megkérdeztük a srácokat arról is, mik a tervek a jövőre nézve - azok azonban egyelőre számukra sem teljesen tiszták: "az biztos, hogy nem a pénzkeresés céljából hoztuk létre ezt a csoportot, mint amire sokan gondolnának, hanem inkább a magyar supermoto kultúra összekovácsolása, felvirágoztatására... plusz nagyon jó szórakozás számunkra! :) Éves szinten lehetne SLS-találkozókat (persze a későbbiekben) szervezni, valamint a cél egy hasonló család kiépítése, mint például a svéd kollégáké (Pimpstar)"

A kitűzött szép célokat természetesen - mint mindenhol a nagyvilágban - az SLS is a neten közzétett és terjesztett videók formájában kívánja elérni. "A videóvágáshoz nem használunk koncepciót, zenéket hallgatunk, majd amelyikre becsukjuk a szemünket és eltudjuk képzelni az akkori felvételeket, azt használjuk - majd érzés szerint összeválogatjuk, melyik videó hova illene" - akkor lássunk is egy kis ízelítőt a csapat munkájából, a teljesség igénye nélkül (ha az SLS eddigi teljes munkásságára kíváncsi vagy, látogasd meg YouTube csatornájukat):

  Videogaléria - SLS Hungary  





Hozzászólások A magyar Pimpstarlife: SLS Hungary cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!