
A karbon kora: Panigale V4 Superleggera
Sőt, mondhatni hagyományt csinálnak a Ducati az aktuális csúcsmodell agyonkönnyítésével, ahogyan azt tették az 1199 és 1299 V2-es modelljeikkel is.
A recept itt is hasonló, amit csak lehet karbonra cseréltek, beleértve a zsír új segédvázra szerelt faridomot is, amelyen elég feltűnő módon nincs helye utasülésnek. Szénszálasak a BST Rapid Tek felnik is, de nem most először találkozunk velük, hiszen az 1299 Superleggera is ilyeneken gurul. A váz megmaradt alumíniumnak, de ez még nem zárja ki, hogy így is könnyebb, mint a széria verzió. A lengőkar viszont hiába matt fekete, attól még lehet karbonból, elvégre az 1299 különleges kiadása is ezt használta.
A kipufogó is egy némileg átdolgozott titánium rendszer, amely erősen hajaz a Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916 kéményéhez. A kuplung viszont valószínűleg csendesebb lesz, csörögni legalábbis nem fog, mivel nem száraz, hanem olajfürdős lesz. A futómű ugyanaz a kézzel állítható Öhlins NPX 25-30 villa és TTX36 rugóstag lesz mint a Panigale V4 R-ben, ami nagyjából 600 grammal könnyebb a V4S elektromos rendszeréhez képest.
Összességében vagy 10 kilóval lesz könnyebb a Superleggera a V4R-hez képest, szóval a futóművet biztosan átszelepelik és feszesebbre veszik. Árról illetve megjelenési dátumról még nem tudunk, viszont reménykedni lehet, hogy még az idei, Október 23-án megrendezésre kerülő bulin a többi új modellel együtt a Superleggerát is bemutatják a nagyvilágnak.
Forrás: MCN , Rideapart
Hozzászólások A karbon kora: Panigale V4 Superleggera cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.