
A 100. EICMA - képriport Milánóból
Milánó a divat trendek mellett minden novemberben a motoros világ irányát is megmutatja nekünk - évszázados hagyomány, hogy itt és ekkor tudjuk meg igazán, mi lesz ezután...
Milánó a divat trendek mellett minden novemberben a motoros világ irányát is megmutatja nekünk - évszázados hagyomány, hogy itt és ekkor tudjuk meg igazán, mi lesz ezután...A Honda Hungary jóvoltából mi is részt vehettünk a centenáriumot ünneplő milánói motorkiállításon, amelyen hat óriási pavilon telt meg a 2015-ös motorkerékpár-újdonságokkal, előrevetítve a motorozás elkövetkezendő trendjeit. Összehasonlításképp, a szezon elejei budapesti seregszemlén egyetlen ilyen csarnok telik meg a friss modellekkel...
A Honda standjáról - amelyik a legnagyobb gyártóhoz méltó módon a legméretesebb volt az EICMA-n - már beszámoltunk: a két szériának prognosztizált modell még csak tanulmány formájában volt jelen, de az RC213V-S utcai GP motor és a True Adventure igazi(!) terepes kalandmotor is óriási tömeget vonzott maga köré, természetesen.

Egyéb szenzációkat is bemutattunk az Olaszország második legnagyobb városában rendezett show-ról: az utcai Ninja H2 és az új Yamaha R1 "finomságait" egyaránt 8-8 pontba foglaltuk össze, illetve prezentáltuk a BMW (a fenti képen) és a hazai Ducati standjának új modelljeit. Ne feledkezzünk meg a lányokról sem, mert egy valamire való motoros esemény elképzelhetetlen nélkülük...
Minden más viszont most következik: életképek a legjelentősebb európai kiállítás életéből, jelentős és kevésbé jelentős, de mindenképpen érdekes gépekkel. Mivel ebbe a riportba sem fért minden bele, annyit elárulunk, hogy jön majd még egy (két) cikk a dicső múlt meghatározó modelljeivel is, amelyek az újdonságok mellett rendszerint szerepet kapnak az EICMA-n.



























- végezetül járjátok körbe virtuálisan a 3 legnagyobb durranást...
A Honda standjáról - amelyik a legnagyobb gyártóhoz méltó módon a legméretesebb volt az EICMA-n - már beszámoltunk: a két szériának prognosztizált modell még csak tanulmány formájában volt jelen, de az RC213V-S utcai GP motor és a True Adventure igazi(!) terepes kalandmotor is óriási tömeget vonzott maga köré, természetesen.

Egyéb szenzációkat is bemutattunk az Olaszország második legnagyobb városában rendezett show-ról: az utcai Ninja H2 és az új Yamaha R1 "finomságait" egyaránt 8-8 pontba foglaltuk össze, illetve prezentáltuk a BMW (a fenti képen) és a hazai Ducati standjának új modelljeit. Ne feledkezzünk meg a lányokról sem, mert egy valamire való motoros esemény elképzelhetetlen nélkülük...
Minden más viszont most következik: életképek a legjelentősebb európai kiállítás életéből, jelentős és kevésbé jelentős, de mindenképpen érdekes gépekkel. Mivel ebbe a riportba sem fért minden bele, annyit elárulunk, hogy jön majd még egy (két) cikk a dicső múlt meghatározó modelljeivel is, amelyek az újdonságok mellett rendszerint szerepet kapnak az EICMA-n.



























- végezetül járjátok körbe virtuálisan a 3 legnagyobb durranást...
Hozzászólások A 100. EICMA - képriport Milánóból cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.