Kérdezz bátran Zsoltitól, mert ő motoros ügyekben képben van és szívesen segít neked... Melyik motor alkatrész lesz jó a motorodhoz? Melyik motoros felszerelés passzol majd a Te igényeidhez? Hívd és támaszkodj több éves motorversenyző és motortesztelő és újságíró tapasztalatára...
A MOTOEYE keretek alkalmasak bukósisakos viseletre. Minden keret cserélhető szárú. Egy speciális szár bukósisakos viseletre és egy másik, normál (utcai) használatra.
SZÃR CSERE
A szárak cseréje könnyedén elvégezhetÅ‘ a frontok cafni részén kialakÃtott csatlakozó segÃtségével. A csatlakozó belsÅ‘ oldalán található biztosÃtó stiftet benyomva könnyedén kihúzható a szár. A behelyezéshez, egyszerűen toljuk be a szár végét a csatlakozóba, amÃg a stift a helyére pattan.
A szárak belsÅ‘ oldalán „R†(Right) és „L†(Left) jelzéssel jelöltük a jobb és bal. A két oldalt nem szabad felcserélni. A sisakos szár használatánál ez különösen fontos. A speciális szár oldalán kialakÃtott élek, mindig kifelé nézzenek a „szárny†csúcsa pedig felfelé, ahogy a termékképeken is látható.
Â
VISELET
A speciális sisakos szár, bukósisakos viseletre lett tervezve. A szemüveg ezekkel a speciális szárakkal bukósisak nélküli viseletre nem alkalmas! Néhány esetben, ha pl. a halántékon nincs, vagy csak nagyon rövid a haj, fennmaradhat a szemüveg, de ez nem elvárás a terméktől. Erre a célra az utcai szárak valók.
A sisakos szárak rendeltetésszerű működéséhez, megfelelÅ‘ méretű és minÅ‘ségű bukósisak szükséges, ami jól (szorosan, ahogy azt a sisakgyártók elÅ‘Ãrják) illeszkedik viselÅ‘je fejére. Ebben az esetben a halánték és a sisak szivacs közé becsúsztatott speciális szár külsÅ‘ oldalán kialakÃtott élek, belemélyednek a sisak szivacsba, Ãgy rögzÃtve a keretet.
A hagyományos szemüveget viselet közben érezzük, hogy a fülünkön van. Mivel a sisakos szár nem okoz semmilyen érzetet, Ãgy nincs konkrét visszajelzés, hogy a szemüveg rajtunk van és hogy az megfelelÅ‘ szögben áll (pantoszkópikus dÅ‘lés). A megfelelÅ‘ viselési szög beállÃtásához, miközben becsúsztatjuk a speciális szárakat a sisak és a halánték közé, kissé felfelé toljuk a szárak végeit. Érdemes felpróbálni bukósisak nélkül „felemás†szárakkal. Egyik oldalon hagyjuk az utcai szárakat, mÃg a másik oldalon a sisakos szárat, Ãgy jól érzékelhetÅ‘ a különbség
Â
MÉRET VÃLASZTÃS
Mivel a szemüvegnek elsÅ‘dleges funkciója, hogy bukósisakban viselhetÅ‘ legyen, fontos a megfelelÅ‘ méret kiválasztása. Ennek legegyszerűbb módja, hogy megmérjük a sisak nyÃlását azon a helyen, ahol a szemüveg szára érintkezni fog a sisak szivaccsal. A mért méret +-2mm szélességnek megfelelÅ‘ keretek közül válasszunk.
Ehhez a weboldalon egyszerűen a „szélesség†szűréssel megtalálhatjuk a megfelelÅ‘ méretű modelleket. Pl. a sisak nyÃlás 137mm. ÃllÃtsuk a szélesség szűrÅ‘t 135-139mm közé.
DIOPTRIÃS LENCSÉK
Dioptriás lencse készÃtéséhez, a MOTOEYE szabadalmaztatott kialakÃtásának köszönhetÅ‘en nagyon egyszerűen, szinte minden optika képes dioptriás lencsét készÃteni. Vidd magaddal a szemüvegkeretedet és bukósisakodat és fáradj be kedvenc optikádba.
MOTOEYE Szemüveg kék Motoros napszemüveg
Kérdések és válaszok MOTOEYE Szemüveg kék termékünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.