Elindultak végre a vírus miatt leálított USA-ból érkező szállítások, de sajnos extra szállítási költséggel tudjuk csak ezeket teljesíteni. Minden termékre ami onnan érkezik, minimum 3500Ft szállítási költség jön rá 1,5 kg-os súlyig. A súly emelkedésével tovább növekszik ez a költség amíg vissza nem áll a régi szállítási rend. Türelmeteket kérjük, de most csak így működnek ezek az amerikai szállítások!
A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT - Motorosbolt
search
shopping_cart local_mall
menu
search
MOTORKERÉKPÁR ALKATRÉSZ MOTOROS FELSZERELÉS
MOTORKERÉKPÁR MOTOROS TARTOZÉKOK
ELEKTROMOS KERÉKPÁR MOTORGUMI MOTOROLAJ, TISZTÍTÓSZER SZOLGÁLTATÁSOK

Motorosbolt



Gyorskereső


A keresett motoros felszerelés:

Motorosbolt Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó motoros felszerelés keresés:

yakimoto quad, suzuki gsx 250, kawasaki kvf 750 4x4 alkatrészek, suzuki gsf 250 gyertya, szam matrica, motor taska, chopper táska, táska zár, zár, honda hornet

Gyártók


100% 101 octane 3M ACCEL Accutronix Adige Adjure inc. ADJURE INC. ADRENALINE Advanced lighting AFX Airhawk Airhead sports group Airmousse Airsal AKRAPOVIC All american rider ALL BALLS All-rite products inc Alloy art Allsport dynamics Alpinestars (casuals) ALPINESTARS (Off-Road) ALPINESTARS (road) Alpinestars(mx) Alto products American kargo Ams Ancra Andrews Arc ARCTIVA Arlen ness Arlen ness by magnaflow Arrow Asesso ASTONE Athena Atlantis Atv-tek Auto meter Autolite Auvray Avon Avon grips Axel joost elektronik B&m/flowmaster Badlands Baker drivetrain Ballistic performance Barnett Baron Bassani xhaust Battery tender Battistinis Bbr motorsports Beadbuster Beard seats Bearing connections Bel-ray Belt drives ltd. Beru Big bike parts Bike brite Bike lift Bikeman performance Biker boot straps Bikers dream Biketronics inc. Biltwell Bitubo s.r.l. Blackbird racing Blowsion Blue job Blue streak Bobster Boyesen Bridgestone Bridgestone Gumiabroncsok Briston Brite-lites British customs BRIXTON Bs battery Bs sands Bullster Burly brand C&a pro C+A PRO C-racer Caliber Camoplast Camso Camso - atv Canyon dancer Capit Capit Gumimelegítő Carbon tech Carl brouhard designs Carlisle tires Castrol Catalogs Champion Chris products Cipa usa Ciro Classic accessories Clymer Cmp CNC-MPS Coastal moto Cobra Colony Comet Cometic COMP CAMS Competition werkes Condor Continental Covercraft Covingtons Crane cams Creative natural fabric CRG Crusher Cruztools Curve industries Custom acces - motoacces Custom cycle engineering Custom dynamics Cv4 Cycle craft Cycle electric inc Cycle performance prod. Cycle pirates Cycle shack Cycle visions Cyclesmiths Cycra Cylinder works D & m custom D + M CUSTOM Dainese Dakota digital Danny gray DAYCO PRODUCTS LLC Dayco products,llc Daystar Daytona twin tec llc Dc adapter Del west Demon Dennis stubblefield sales Denso Devol Dg performance Diamond engineering Dill air controls Domino Dowco Dp brakes Drag oil Drag shocks Drag specialties Drag specialties batteries Drag specialties seats Driven racing Dt-1 racing Dt-1 racing europe Dunlop Dunlop Gumiabroncs Dura blue Duro Dwt douglas wheel Dynatek Dynatek-harley Dynojet Dynojet-harley Eastern motorcycle parts Eazymove Ebc EBC Fék Eddie trotta designs Edelbrock Eibach EK Emd Emgo Engine ice Epi Erik buell racing Excel Factory connection Factory effex FANTIC Fast-trac Fat baggers inc. Fett brothers Feuling oil pump corp. Firebrand Flanders Flosser Flu designs inc. Fmf Fmf apparel FMF Kiegészítők FMF Kipufogó Force motor Forcefield Formotion Fps racing Frogg toggs Fuel star Fuel-tool Full Dip Full throttle Fulton performance Fusion by la choppers G2 ergonomics corp. Gardner-wescott Garland Gasbox Gates Gears canada Genuine innovations Get Giannelli Gibson Gilles tooling GIVI Gma engineering by bdl Golan products Gold screws Goodridge Goodridge Fékcső GoPro Gpr GPR Kipufogó Grant products Gunnar Hammerhead designs, inc. Hardbagger Hardline Hardstreet Hastings Hawg halters Hayden enterprises inc. Haynes Headwinds Heal Tech Electronics Heat demons Heidenau Heinz bikes Helite Helix Hiflofiltro Highlifter Hinson racing Hogtunes Holeshot Hopnel Hoppe industries Hot bodies Hot cams Hot rods Hotop Ht moto Hub hornet Hurly parts srl HUSQVARNA Hydro-turf/vector Hyperpro Icon Icon - 1000 Icon - raiden Ims/rool designs Irc IRC Gumiabroncs Itek ITP J & m J & m J + M J. costa J.w. speaker Jagg oil coolers James gasket Jardine Jasil Jay brake Je pistons Jetinetics Jims Jims usa Joker machine Jt chains Jt drive belts JT Lánc JT Lánckerék Jt sprockets Justsail products K & N K + N K&l supply K&s technologies K+L SUPPLY K+S TECHNOLOGIES Kappa Moto Kastar Kb performance Keel guard Kellermann Kerker Kg powersports Khrome werks Kibblewhite Kimpex Kite Klock werks Knipex Kolpin Koso north america Kraft tech inc. Kreem Kriega Kryptonite Ksx KTM Kukko (pe) Kuryakyn Kwik tek Kyb KYT La choppers La sleeve Landmark Lang tools Lazer star Le pera Leakproof seals Legend suspension Legends Leo vince Leovince Lethal threat Lindby Lindby metric Liqui moly Loctite Lowbrow customs LS2 Luma industrias s.a. Lyndall racing brakes llc M/c enterprises M/f sales Mac Magnaflow Magnum Magura Maier Manley MATRIX CONCEPTS LLC Matrix concepts,llc Maxima Racing Oil Mb quart Mcj Memphis shades hd Memphis shades metric Metrix (gray) Metro racing Metzeler Metzeler Gumiabroncs Michelin MICHELIN Motorgumi Mikuni MIKUNI KArburátor Millennium Misfit industries Mitas Mjk performance Moose racing Moose racing hard-parts Moose racing soft-goods Moose utility division Moose utility- snow Motherwell Motion pro Moto brackets Moto MPH Moto-master Moto-Master fék MOTOGADGET Motor trike Motorsport products Motovan MPS Muc-off Mueller motorcycle ag Mustang Namz NanoTech Naraku Nash motorcycle co. Neken Nelson rigg Nelson-rigg Next components NGK Gyújtógyertya Ngk spark plugs NIU No toil No-mar Noline Novello Novus Nyc choppers NZI Odi Oetiker Oj atmosfere metropolitane s.r.l. Onedesign Outerwares Outerwears OXFORD Panther Parts europe Parts europe batteries Parts europe promotion Parts unlimited Parts unlimited-cables Parts unlimited-chain PAUGHCO Paul yaffe bagger nation Pbi Pc racing Performance machine (pm) Permatex Phantom pads PIAA Pingel Pirelli PIRELLI Gumiabroncs Pivot works Polisport Powerband Powerlet Powermadd/cobra Powerstands racing Powertye mfg. Prairie dog Pressol Print (pe) Pro circuit Pro Circuit Kipufogók Pro design Pro filter Pro grip Pro pad Pro-one perf.mfg. Pro-tek Profi Progressive suspension Promotional items vendor PROX Psykho Python/drag special QStarz Quad logic R&d R+D Race shop inc. Race tech RACE TECH Futóműalkatrészek Racing optics RAM MOUNT Rc components Reda Redline Regina REGINA Láncok Rekluse Renthal Revolution performance, llc Rexnord corporation Rigid industries Rinehart racing Rivco products RK Rowe electronics Rox speed fx Rsd Ru outside Rule industries Russ wernimont designs Russell S&S CYCLE S&s power tune S+S CYCLE S.b. company Saddlemen SADDLEMEN Ülések Samco sport Samson Sargent SC-PROJECT Scar Schampa & dirt skins Sdg Seizmik Selle dalla valle Sena SENA Kihangosító Shindy Shinko Show chrome Showa Signal dynamics Sito Skinz protective gear Slime SLIME Defektjavító Slippery Slipstreamer SLIPSTREAMER Szélvédő Slyfox Smart turn system Sno stuff Snobunje inc. Solas Spark Speed merchant Speedway SPYKE Stahlwille Stahlwille (pe) Standard motor products Star tron Starting line products Steadymate Stop & go international STOP + GO INTERNATIONAL Straightline performance Stud boy Sudco Sumax Sunline SUNSTAR Lánckerék Sunstar sprockets SUOMY Super caddy Supertrapp SUPERTRAPP Kipufogó SUPERWINCH Csörlők Sw-motech Targa Tbags Tec color craft Tech mount Technical touch usa inc. Technoresearch Tecmate TECMATE Akkutöltő Tecnosel Terry components Thor THOR MX felszerelés Thor-hallman Thrashin supply co. Threebond Throttle threads Thunder heart performance Thundermax Timken Titax Tnk TOBY Torc1 Trail tech Trask Trimax Trinity racing Trw Tucano Urbano Tuff jug Twin air Ufo Ultima-alloy Ultimax Ultracool Ultragard Uni filter Uniracing V-force/moto tassinari V-thunder VANCE & HINES VANCE + HINES Vdp VENOM PRODUCTS Vertex Vesrah Vision wheel Visu - filter Vortex Warn Wasp Wd-40 Wera Whipitlightrods Wild 1 Wild ass Wild boar audio Wind vest Winderosa Wiseco Wiseco piston Works performance shocks Worx racing Wossner Wossner (pe) Wrench rabbit Wrp Wsm Xceldyne Xdr Yasuni Yasuni (pe) YOST PERFORMANCE Yss Yuasa Yutrax Z1R Zan headgear ZARD Zenith fuel systems Zero gravity ZERO Motorcycles ÖHLINS
Motorosbolt márkák

Címkék



Hírek


ABUS Féktárcsazár GRANIT™ Detecto SmartX 8078

A nap videója: ? Ha már itt vagyok, egy teljes generált kérek?

Szőke Márk újult erővel vág bele a kurta szezonba

Fantic Caballero Scrambler 500 DeLuxe már itthon is

Szeretnél Harley-kat tesztelni? Akkor június 27. lesz a te napod!

A gyors túrázó! BMW F900XR teszt

Ducati Panigale V4 R immár Legóból is


 

 

 

Motorosbolt - A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT



A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT

A Suzuki nagy túragőzöse akkora, olyan elegáns, fényűző (és nehéz), meg úgy is fordul, mint a Titanic! Az Álmok motorja? Elvittük első útjára...

A Suzuki nagy túragőzöse akkora, olyan elegáns, fényűző (és nehéz), meg úgy is fordul, mint a Titanic! Az Álmok motorja? Elvittük első útjára...Szöveg: Kovács Tamás Képek: BenZso, KT, Suzuki

Emlékeztek még A nagy Intruder tesztre? Pár hónappal ezelőtt a két 800-as Intrudert, a sportosat és a klasszikust eresztettük egymásnak - és nálunk az előbbi nyert. Legutóbb azonban a nagyobbacska Intruderek közül a klasszikus vonal új képviselőjének széles kormánya került kezeink közé, amit azért nem bántunk, mert a tavaly debütált C1500BT némi túrázós többlettartalommal bír: ezek leginkább a magas plexi és a formás túradobozok.

Szóval valójában a nagy Intruder teszt csak most következik, hiszen e fekete túracirkáló V2-ese majdnem akkora, mint a két 800-asé együtt. Természetesen nem csak a blokk terén, hanem szinte minden dimenziójában nagyobb, mint a - méretre - szintén nem kicsi kistesó, a C800C. Igazi "giga-machine" igazi tökös gyerekeknek - szólhatna akár a Suzuki marketing üzenete, de az biztos: ebből nem spórolták ki az anyagot!


"Látatlanban" a kérdés már csak az, hogy mennyire kell "tökösnek" lennie az embernek ahhoz, hogy jól érezze magát a "combos" Suzukin. Nos, a hetven kilómmal kissé félve, vagy inkább óvatosan - akár az óvodában -, a nagyobbnak járó tisztelettel közelítettem az 1500-as Black Tourer felé - természetesen nem a másfél literes blokkja, hanem 363 kilója és tekintélyes méretei miatt.

Az igazság az, hogy nincs mitől félni. Mert sztenderről egyenesbe állítani nehezebb feladat, mint lassan gurulni vele. Elindulás után, olyan 15-ös tempónál szépen "megszűnik" a súlya, ahogy az a modern motorkerékpárok esetében lenni szokott. A C1500BT azért nem a legmodernebb konstrukció, amire a közelgő kanyarokban derül fény...


Pontosabban nem is a kanyarok, hanem a szűk (vagy kevésbé szűk) helyen megkockáztatott megfordulások jelentenek kihívást a BT - IKEA kanapé méretű és komfortfokozatú - nyergében. Ezekben a helyzetekben nem csupán a nem éppen pillesúlya, hanem az "érdekes" kormánypozíció is hátráltat bennünket - ez a kormányállás lehet, hogy csak itt nálunk, a TesztMotornál számít furcsának, de szerintünk még a krúzolók között is "kifordítottnak" számítanak a BT kezelőszervei...

Számomra ez a kissé "természetellenes", a gyors manővereket nem túlzottan támogató kormányzás több megszokást igényelt, mint maga - az egyébként alacsonyra helyezett - súlya. Az egyenesfutása azonban megkérdőjelezhetetlen, csak megfordulni ne nagyon kelljen. Olyan ez az ezerötös túragőzös, akár egykor a Titanic: kissé macerás vele kievickélni a kikötőből, a nyílt vízen viszont utánozhatatlan magabiztossággal és eleganciával tör úticélja felé.


170-es végsebességével ugyan nem fogja elhódítani a Kék Szalagot, hiszen napjainkban már nem ritkák a 300-at is tudó túrasportolók - ami a hamamatsui vállalatnál a Hayabusa. A fedélzeti fényűzés, mint például a C800-aséhoz hasonlító klasszikus, "falióra" műszerfal szintén a Titanic luxusához hasonlítható - ahogyan a már említett körülményes kormányzás is...

A C1500BT sem biztos, hogy ki tudná kerülni a jéghegyet, hogyha az eléugrana az erdőből... Szerencsére "ilyen állat nincs is", de bármilyen másik nagyobb eséllyel léphet az útra, és ilyenkor össze kell szedjük magunkat a tágra tárt kormánnyal a kezünkben. Pedig alapvetően nem fordul rosszul a Suzuki, bizonyos határokon belül jól lehet döntögetni, csak a gyors és szűk manővereket nem nagyon szereti - de ezt akár a műfaj sajátosságainak a számlájára is írhatjuk.

Karesz másodvéleménye: Al Bundy kanapéja

A fenti képeken tesztautós kollégánkat, Kareszt látjátok, amint terelgeti a Suzuki "emberes", három és fél mázsáját - mivel ő maga is derék, megtermett ember, autentikus tesztelője az autóblokknyi erőforrással szerelt túracirkálónak.

A kiégett cipőkereskedő érezhette magát hasonlóan a tévéje előtt, mint én az Intruder nyergében kilencvennel kóricálva. Ott, és akkor minden a helyén volt, nyoma veszett minden stressznek. Valószínű, hogy távirányítót markolva Al agya sem az aznap látott és szagolt kövér lábfejeken járt, az arcára kiült bamba vigyor egyértelműen erről árulkodott. A bukósisak magányában az én szám is fülig ért, már nem is gondoltam arra, hogy az alattam kellemesen doromboló motorral mennyire küzdelmes néha az élet.

Persze a széles tankot ekkor is legalább annyira szorítanom kellett a combjaimmal, mint egy vadlovat, mert a menetszél éppen úgy vágott be a lábam és az üzemanyagtartály közé, hogy már 90-100 kilométer közötti sebességnél is azt éreztem, alsó végtagjaim önálló életre kelve lerepülnek a motorról. De nem ez volt a kellemetlenség, hanem az, hogy a ló néha tényleg megvadult.



Nem kellett ehhez más, csak a cruiserek egyik stílusjegyévé vált himbás váltókar és egy 46-os csizma. Hiába tűnik hatalmasnak a lábtartó trepni, ez az a lábméret, ahol a tudása végére ér. Így indulás után, amikor felpakoltam a lábam a trepnire, sarokkal szépen be is löktem kettesbe a váltót, mire a Suzuki irtózatos táncba kezdett, nem tolerálta túlságosan az alacsony fordulatszámot. Igencsak meglepő tud lenni, amikor váratlanul, bakkecskévé válik alattunk a gép.

Amúgy a váltót nem kell sokat használnunk olyan szép hosszú a fokozatok kiosztása, hogy városban nem is érdemes kettes fölé kapcsolni, de egyes alá sem, mert az üres után legtöbbször kutatni kellett. Az utolsó, ötödik sebességet ráérünk nyolcvan fölött választani, hogy aztán nyomatékból oldjunk meg szinte minden helyzetet.

Egészen 170-ig gyorsíthatunk, ott fogy el a motorból a szusz, ami nem is csoda. Egyrészt nem száguldásra tervezték, hanem józan gurulásra, másrészt ott terpeszkedik a motoros előtt egy teniszpályányi plexi. Ez az alacsonyabbakat megszabadítja ugyan a felsőtest felé tartó menetszéltől, nekem azonban inkább kellemetlen volt. A plexiről leváló légörvények 110-120 körül elég szépen cibálták a sisakomat, meg vágytam volna egy kis lágyan lengedező szellőre a 35 fokos nyári kánikulában.



Azt persze nem tudom, hogy a kevésbé nagyra nőttek mennyire érezhetik jól magukat a nyeregben, ugyanis hiába ülhetnek kellemesen alacsonyra a széles ülésbe, a kormány szélesebb a kívánatosnál. Mindenesetre igen peckes tartást kényszerít a vezetőre, ránézésre mindenkiből tökéletes motorost varázsol. Nem is nehéz manőverezni vele, bár a mérete elsőre megdöbbentő, viszont már alacsony sebességnél sem érezni, hogy 343 kilós tömeg mozog az ember ülepe alatt. Meglepő, hogy mennyire könnyed, hisz az alacsony súlypont miatt jól dönthető, bár a vártnál korábban karcoljuk meg az aszfaltot. Kocsisorok között sem bizonytalan az irányítás, de persze igazi terepe az országút. No, meg persze a sima flaszter. Ugyanis a hátsó futómű az úthibákat jól érezhető dobbantókká konvertálja. Ezért aztán jóval többször volt az ülepem a levegőben, mint azt korábban terveztem.

De ezekre kilencvennel kóricálva nem gondoltam. Csak mosolyogva élveztem, hogy alattam egykedvűen rotyog a másfél literes V2-es. Ugyanezt a mosolyt csalta az arcomra az is, amikor az Intruderre ülve lazán a bal térdhajlatom mögé nyúltam és elfordítottam a gyújtáskulcsot, majd az indítógomb megnyomása után az első gázfröccsre felhördült a motor. Menet közben ugyan eléggé visszafogottan dohog, de nekem egyáltalán nem hiányzott a markánsabb hang. Igazából azt kaptam tőle, amit vártam. Stílust, kényelmet, nyugalmat, és élményt. Az érzést, hogy ki tudnék menni vele a világból, és amikor az út végére érek, pihenés nélkül fordulnék is vissza. Egy kanapéval. /Lőrincz Károly


A műszerfalra visszatérve, két dolgot, sajnos negatívumot kell megjegyeznem. Az egyik, hogy kissé "magunk alá" kell néznünk ahhoz, hogy a rajta megjelenő infókat leolvassuk. A másik pedig, hogy a 800-as kistesóéhoz hasonlóan, ebbe a "falióra-koncepcióba" szerintem nagyon nem fér bele a méretes digitális fokozatkijelző és a szintén óriási rovátkákkal operáló benzinszintjelző. Egyszerűen nem illik ebbe a klasszik-képbe, még ha hasznos is. Mármint a benzinszintmérő, mert 5-ig csak el tudunk már számolni!

A váltó ugyanis ötsebességes, ami nem kevesebb, mint kellene: a túrázósan hosszúra áttételezett fokozatkiosztás jól sikerült. A nem kevesebb, mint 131Nm-es nyomaték-maximum már 2.600-as fordulaton "velünk van", tehát nem nehéz lendületben tartani a nagyvasat. Városban akár kettesben is hagyhatjuk, hiszen kis gázfröccs-segédlettel jól indul, ráadásul másodikban kb. 130 körül szabályoz az egy híján 80 lovas vékettes... Annál is inkább hanyagoljuk az egyest, mert mikor feltesszük a lábunkat a balos trepnire, a "simsonschwalbes sarokváltóval" - általában - be is lökjük kettesbe a szettet..


Tolóerőben tehát nincs hiány, megy, ahogy az egy ekkora motorkerékpártól elvárható - és némi túlzással váltani is csak akkor kell, amikor Te szeretnéd. A fékezés már nem kívánságműsor, és sajnos a lassítás művészetében nem jeleskedik annyira a BT. Nem akarom megint a Titanichoz hasonlítani, hogy olyan távon áll meg, akár egy óceánjáró - mert ez nem igaz, de az az érzésem, elfért volna még egy tárcsa az első felnire.

Arról nem is beszélve, hogy az ABS még nem jött divatba a Suzuki cruisereken, pedig a gyártó nagyobb túragépei már kivétel nélkül blokkolásgátlósak. Nekem nem hiányzott, mert jó (túl jó) időm volt, és volt az a súly a kerekeken, ami miatt nem csúszott meg, a fékpróbán sem... Viszont ha - rendeltetésszerűen - eltúráztam volna vele telepakolt dobozokkal és utassal, akkor a messze idegenben egy alattomos módon beszűkölő kanyar féktávján csordogáló vízátfolyáson valószínűleg jól esett volna a lelkemnek...


Ha már szóba kerültek a dobozok: a formatervbe illeszkedő oldalkofferek telitalálatosak. Patent a nyitásuk/csukásuk, mutatós a bőrbevonatuk, és formailag nemhogy nem csúnyítják el az összképet, hanem egyenesen jót tesznek a Fekete Túrázó menőmacsó kinézetének. Ennél fogva az sem baj, hogy nem "levehetősek", hanem fixen rögzítették őket. Egy egész hétvégés gurulás cuccait tehát stílusosan rejthetjük el - biztosan a csajodé lesz a balos doboz, ugyanis a jobb oldalon futó kipufogó miatt az a nagyobb...

A hátsó fertályról már csak egy utasháttámlát hiányol majd a kedvesed - ez még a kisautónyi méretű első szélvédőn túl beleférhetett volna a túracsomagba. A szélvédelemmel természetesen nincs probléma, cruiseres túratempóban a 181 centim ellenére sem cibálta a bukóm a szél - Karesszel ellentétben (lásd a fenti keretest), aki valamivel magasabb nálam: az ő frizuráját már bántotta volna a szellő, ha nem lett volna rajta sisak.


A testalkatom finoman szólva nem az a tipikus "harleymedve-féle", így kábé ugyanannyi helyem volt helyezkedni a nagy Intruder hatalmas foteljában, mint az otthoni ülőgarnitúrán a Barátok közt közben - rengeteg. Állítólag még a találkozóra járós, "tekintélyes" bőrmellényes MC-arcoknak is van itt helyük fészkelődni - az utasnak viszont már nem annyira, az ő helye is lehetne "túrázósabb", a lábhelyet is beleértve.

Idilli komfortérzetemből csak egy-egy keresztborda józanított ki, amikor is kis híján lefejeltem a méretes plexit, olyat ütött a feszes hátsó futómű... A baj az, hogy nem csak a "budapesti sztenderd" utakon tette ezt: a kisebb úthibákon sem lépett át olyan elegánsan, mint azt vártam volna. Azt gondoltam, egy ilyen fényűző túragőzös átsiklik a nem túl nagy úthibákon, de ehelyett mintha zátonyra futott volna...

Egyéb Intruderek

A két kisebb Inrudert (melyek az alábbi képeken láthatóak) nemrégiben teszteltük: a sportos M800 a klasszikus C800 ellen. Utóbbiból a kétszínű fényezéssel és öntött felnikkel "vadított" C800C modellváltozattal volt dolgunk. A nagyobbik, 1800-as sportos darabbal (M1800R) viszont sajnos még nem, pedig ebből az idei modellévre kijött egy B.O.S.S. utónevű "morcosított" változat, ami talán az első olyan cruiser, amit őszintén szeretnénk kipróbálni - mondjuk Kunmadarason....


A kisebb klasszikusból, a C800-asból is érkezett 2014 egy B, azaz "Black" verzió, amely messziről, napszemüvegben egy dobozok és nagy plexi nélküli C1500BT-nek is tűnhet. Ugyanis a C800B annyira fekete, akár tesztünk főszereplője. Lényegében mindent ilyen sötét festék fed, ami a sima C800-on króm (vagy más színű). Ha minden egyes modellváltozatot beleszámolunk, nyolctagú az "L4-es", azaz idei Intruder család.



A főúri kényelem ellenére tehát akadnak kellemetlenségek is a nagy túravas fedélzetén, és bizony a kidolgozás minősége sem mindenhol hozza az elvárt szintet. Bár a dizájn alapvetően ízléses, jó érzékkel nyúltak a krómhoz és a feketéhez a tervezők - és a formák sem otrombák ahhoz képest, hogy mekkora a motor. A blokkja jó nyomatékos, a váltója sem rossz, a futómű és a fék viszont lehetne jobb. Ez így ebben a formában 4 millió 98 ezer forintba kerül a Suzukinál.

Ez nem hangzik kevésnek, de valójában nem sok. A japán konkurensek mindegyike drágábban adja a nagy dobozos cirkálóját: a VN1700-es Kawasaki és a márciustól kapható CTX1300-as Honda 4,99, az XV1900-es Yamaha pedig 4,898 millió forintba kerül - a különbség tehát szintén nem kevés. A cirka egymilliós árelőny nem meglepő módon a futómű és a fékek terén (is) tetten érhető...



TM Ítélet: A Suzuki nagy túracirkálója tulajdonképpen teljesíti mindazt, amit egy ilyen stílusú vastól vár az ember. Igazán nagy vételnek akkor számítana, ha ebbe a négygurigás árba még egy ABS rendszer, jobb oldalra is egy első fék és egy valamivel finomabb futómű is belefért volna - esetleg egy utasháttámla... Azonban így sem panaszkodhatunk, hiszen messze a legolcsóbb vétel a kategóriában, és a gyártó nem csak emiatt lehet bizakodó: az Intruder név nagyon jól cseng "csopperes körökben".

Nálunk itt a TM-nál nem annyira, mégis el tudom képzelni, amint nekivágok vele egy laza hétvégi levezetésre - hogy is mondta Kokó anno? "Akármikor képes vagyok leugrani egy fél napra a Balcsira az Intruderemmel, csak úgy kolbászozni egyet. Nem a sebesség érdekel, egyszerűen élvezem, ahogy dolgozik alattam a blokk". Egy szegedi utat én is bármikor bevállalnék egy halászlé erejéig a Kiskőrössy Halászcsárdában... De nem autópályán ám, bármennyire is titanicos az egyenesfutása - csak a jéghegy elém ne ugorjon a "régi" 5-ösön!



Előnyök / hátrányok - Suzuki Intruder VL1500BT L3

  • Túrázós extrák: plexi, dobozok, kényelem...
  • Nyomatékos blokk
  • A kategóriát tekintve jutányos ár
  • Furcsa, túl széles és "kifordított" kormánypozíció
  • Viszonylag olcsó futómű és fékrendszer
  • Ergonómiai bakik (műszerfal, utaslábtartó)



Ha a Tesztmotor.hu cikkei segítettek a felszerelések és motorkerékpárok kiválasztásában, akkor a kérünk benneteket, hogy a vásárlásnál tegyetek erről említést a kereskedőnél is! Ezzel támogathatjátok a Tesztmotor.hu működését. Köszönjük!

További Suzuki cikkeinkért kattintsatok ide!


(0 szavazat)Menyire volt hasznos ez a cikk?





Kérdezz itt a motorosbolt eladójától - A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT


Szélvédő

M1800R 2009 eshez szélvédőt keresek!

(0 szavazat)Értékeld a motoros kolléga hozzászólást!
Maroti Arpad
Válasz erre a hozzászólásra



Suzuki vzr1800 plexi

Szia Árpád! Univerzális, kormányra szerelhető szélvédő van hozzá kb 20 féle. Kellene pontosítanunk milyet szeretnél! Kérlek hívj telefonon.

(0 szavazat)Értékeld a motoros kolléga hozzászólást!
Motorosbolt
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT

 

 

 
ZSOLTI SEGÍT NEKED IS...
20 / 9888 235
 
Kérdezz bátran Zsoltitól, mert ő motoros ügyekben képben van és szívesen segít neked... Melyik motor alkatrész lesz jó a motorodhoz? Melyik motoros felszerelés passzol majd a Te igényeidhez? Hívd most, támaszkodj több éves motorversenyző és motoros tesztelő, újságíró tapasztalatára. Alkatrész ügyben érdemes az info@motopartsshop.hu címre küldened a kérdésedet a motorod pontos típusával és évjáratával...
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, alatta 1.650 Ft-ért küldjük a csomagod Pick Pack Pontokra, vagy 1.850 Ft-ért futárszolgálattal.
TOVÁBB
KEDVEZMÉNYT KAPSZ...
Hálásak vagyunk ha nálunk vásárolsz, ezért ha 30 napon belül a vásárlásaid összértéke eléri az 100.000, vagy 300.000 Ft-ot, akkor mi azonnal küldünk neked egy 30 napig felhasználható kupon kódot, amelyet a következő vásárlásod alkalmával válthatsz be...
TOVÁBB
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a motorosbolt kínálatából.
TOVÁBB
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Ne kockáztass! Online motoros boltunkban minden motoros felszerelésre 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
TOVÁBB
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsó eltékozolt vadiúj motor alkatrészek és felszerelések az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
TOVÁBB
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Te is rárabolnál havonta egy potya motoros felszerelésre féláron? Lájkold a Motopartsshop oldalát és kövesd Te is, hogy mit tékozlunk el havonta féláron!

MotoPartsShop.hu Motorosbolt MOTOPARTSSHOP.HU motopartsshop

Hozzászólások


09:49: Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni, hogy esetleg bekötni is be tudjatok a befecskendezo ...
Dynojet PC-V YZF125R Befecskendező tuning
09:14: Sziasztok! Érdeklődni szeretnék,hogy Yamahs Fzs1000 2005 motorhoz Hyperpro street box kapható ...
Motorosbolt kapcsolat
21:39: sziasztok! egy komplett progressziv rugokat keresek, vagy lengéscsillapitót keresek a motoromra. ...
Hyperpro STREET BOX TRIUMPH TIGER800 11- Lengéscsillapító hátra
20:45: Sziasztok! Yamaha grizzly 700-hoz keresek bal hátsó komplett féltengelyt. Melyik passzol hozz? ...
ALL BALLS AXLE KÉSZLET COMPLETE YAMAHA Féltengely
13:58: Üdv! Hátsó ültető szettek Trw LOWERING KÉSZLET HONDA VFR 1200 f -hez. Kérdésem az, hogy mennyivel ...
Trw LOWERING KÉSZLET HONDA VFR Hátsó ültető szettek
Motorosbolt 12:23: https://motopartsshop.hu/?oldal=2&kat=409&termek=317602 Szia! Ez való hozzá, de ebben az ...
Cometic TÖMÍTÉSS KIPUFOGÓ KAWASAKI Tömítés, tömítés szettek

Kérdezőfal


Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére

gsxr k5 höz keresek borulás érzékelö szenzort ho találok és milyen árban ?
Sinski XSJ 150 chopper motorhoz keresek láncvédő deknit elől.
Üdv.Suzuki LS 650 1986-os motorhoz kellene Teljes tömítéskészlet,és dugattyúgyűrű szett .A henger furata 95mm. 06304611969
Szükségem lenne Polymobil BFB-01 4T benzinmotoros kerékpárhoz első(műanyag), v. hátsó fém benzintartályra. Kapható-e?

szia, van egy Yamaha XJR400-as 1998-as évjáratú motorom, milyen műszerfalat ajánlasz hozzá? Valter

Solo Parts mopedhez keresek alkatrészt!
Motor dekliket, dugattyút,tömítés készlet.
Üdv, Zsolti!
Érdeklődök, hogy Yamaha Virago XV 250-es 1994-es motorhoz hátsó kerék küllők vannak-e?
Köszönettel, Balogh Tamás
30/6686291
2000 sportster xlh 1200 légszűrő tömítést keresek
KTM MX80/1991 Hengerfej tömitést hol tudnék beszerezni?

Üdv:Attila
SOS szükségem lenne Honda CBR125 R (2005 évj) kuplungtartó konzolra!!
Tudnál segíteni??
Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére


Motoros videók



A motorod márkája:
Típusa:
A típuskereső nem dobja ki az univerzális motoros cuccokat
 

 

Motorosbolt
Motoros felszerelés és alkatrész webáruház: bukósisak, motoros csizma, motoros kabát, motoros kesztyű, motokrossz-szemüveg, síszemüveg, motorgumi, Fantic, Suzuki, Honda, Bmw, Yamaha, Kawasaki, Ducati, Husqvarna motor és quad alkatrész
Telefonszám:
+36.20.9888.235

FANTIC CABALLERO - NIU - BRIXTON - HUSQVARNA - ICON - THOR - ALPINESTARS - 100% - NZI - ASTONE - MOOSE - AKRAPOVIC - SC-PROJECT - ZARD ÜZLET és bemutatóterem 
Mintaboltunk készletéről ezen a budapesti telefonszámon érdeklődhetsz: +36.1.271.0442

ICON BUDAPEST Mintabolt:
1026. Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.

Nyitvatartás:
Hétfő: 10-18 
Kedd: 10-18
Szerda: 10-18 
Csütörtök: 10-18
Péntek: 10-18 
Szombat: 10-13 Decemberben

Cégadatok:
Cégnév: Parts Shop - Édes Otthon Kft.
Székhely: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.
Cégjegyzékszám: 01-09-977018
Adószám: 23762965-2-41
EU VAT Number: HU23762965
BANKSZÁMLASZÁM: 10402898 50526549 83861006
IBAN: HU31 1040 2898 5052 6549 8386 1006

Motorosbolt és motoros felszerelés viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
MotoPartsShop.hu  motopartsshop

Webáruház készítés

Webáruház készítés:

 webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing


Téma: A nagy(obb) Intruder teszt: C1500BT - Motorosbolt