2021 márciusában nyitva lehetünk 10-18 óra között és a webshopos rendelések feldolgozása is zavartalan. Üzletünkben mindannyiunk biztonsága érdekében a következő szabályokat vezettük be, hogy a vásárlókat fogadni tudjuk: - kizárólag orrot is takaró maszkban lehet az üzletben tartózkodni - a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát követően lehet bejönni. Az USA-ból érkező termékeket még mindig extra Covid szállítási költség terheli sajnos, amely kilonként 5500 Ft. Türelmeteket kérjük, de most csak így működnek ezek az amerikai szállítások! Üdvözlettel: Motopartsshop.hu csapata
Suzuki V-Strom1050XT teszt - Motorosbolt
search
shopping_cart local_mall
menu
search
MOTORKERÉKPÁR ALKATRÉSZ MOTOROS FELSZERELÉS
MOTORKERÉKPÁR MOTOROS TARTOZÉKOK
ELEKTROMOS KERÉKPÁR MOTORGUMI MOTOROLAJ, TISZTÍTÓSZER SZOLGÁLTATÁSOK

Motorosbolt



Gyorskereső


A keresett motoros felszerelés:

Motorosbolt Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó motoros felszerelés keresés:

yamaha fzr 4ő rr ge, yamaha fz6 n, smsb12508, honda mtx kormánycs, cagiva, kawasaki kdx 125, honda cbf 250, bukósisak, főfék henger, 50ccm crossmotor

Gyártók


100% 101 octane 3M ACCEL Accutronix Adige ADRENALINE AFX Airhawk Airhead sports group Airmousse Airsal AKRAPOVIC ALL BALLS All-rite products inc Alloy art Allsport dynamics Alpinestars (casuals) ALPINESTARS (road) Alpinestars(mx) Alto products Ams Andrews Arc ARCTIVA Arlen ness Arlen ness by magnaflow Arrow Asesso ASTONE Athena Atlantis Atv-tek Auto meter Autolite Auvray Avon Avon grips Axel joost elektronik Badlands Baker drivetrain Ballistic performance Barnett Baron Bassani xhaust Battery tender Battistinis Bbr motorsports Beadbuster Beard seats Bel-ray Belt drives ltd. Beru Big bike parts Bike lift Bikeman performance Bikers dream Biltwell Bitubo s.r.l. Blackbird racing Blowsion Blue streak Bobster Boyesen Bridgestone Briston British customs BRIXTON Bs battery Bs sands Bullster Burly brand C&a pro C-racer Caliber Camso Camso - atv Capit Carbon tech Carl brouhard designs Carlisle tires Castrol Champion Chris products Cipa usa Ciro Classic accessories Clymer CNC-MPS Coastal moto Cobra Colony Comet Cometic COMP CAMS Condor Continental Covingtons CRG Crusher Cruztools Curve industries Custom acces - motoacces Custom cycle engineering Custom dynamics Cv4 Cycle craft Cycle electric inc Cycle performance prod. Cycle pirates Cycle shack Cycle visions Cyclesmiths Cycra Cylinder works D & m custom Dainese Dakota digital Danny gray Dayco products,llc Daytona twin tec llc Dei Del west Demon Dennis stubblefield sales Denso Devol Dg performance Diamond engineering Dill air controls Dowco Dp brakes Drag oil Drag shocks Drag specialties Drag specialties batteries Drag specialties seats Draw-tite Driven racing Dt-1 racing Dt-1 racing europe Dunlop Dunlop Gumiabroncs Dura blue Duro Dwt douglas wheel Dynatek-harley Dynojet Dynojet-harley Eastern motorcycle parts Eazymove Ebc EBC Fék Eddie trotta designs Eibach EK Emd Emgo Engine ice Epi Excel Factory connection Factory effex FANTIC Fast-trac Fat baggers inc. Fett brothers Feuling oil pump corp. Firebrand Flanders Flosser Flu designs inc. Fmf Fmf apparel FMF Kipufogó Fmf vision Forcefield Fps racing Fuel star Fuel-tool Full Dip Full throttle Fulton performance Fusion by la choppers G2 ergonomics corp. Galfer Gardner-westcott Garland Gasbox Gates Gears canada Get Giannelli Gibson Gilles tooling GIVI Gma engineering by bdl Golan products Gold screws Goodridge Goodridge Fékcső GoPro Gpr GPR Kipufogó Grant products Gunnar Hardbagger Hardline Hardstreet Hastings Hawg halters Hayden enterprises inc. Haynes Headwinds Heal Tech Electronics Heidenau Heinz bikes Helite Helix Hiflofiltro Highlifter Hinson racing Hogtunes Holeshot Hopnel Hot bodies Hot cams Hot rods Hotop Ht moto Hub hornet Hurly parts srl HUSQVARNA Hydro-turf/vector Hyperpro Icon Icon - 1000 Icon - raiden Ims products inc. Ims/rool designs Irc IRC Gumiabroncs Itek ITP J & m J + M J. costa J.w. speaker Jagg oil coolers James gasket Jardine Jasil Jay brake Je pistons Jetinetics Jims Joker machine Jt chains Jt drive belts JT Lánc Jt sprockets JUST1 K & N K&l supply K&s technologies Kappa Moto Kb performance Kellermann Kerker Kg powersports Khrome werks Kibblewhite Kimpex Kite Klock werks Knipex Kodlin motorcycle Koso north america Kraft tech inc. Kriega Kryptonite Ksx KTM Kukko Kuryakyn Kyb KYT La sleeve Lang tools Lazer star Le pera Leakproof seals Legend suspension Leovince Lethal threat Lindby Lindby metric Liqui moly Loctite Lowbrow customs LS2 Luma industrias s.a. Lyndall racing brakes llc M/c enterprises Mac Magnaflow Magnum Magura Maier Manley MATRIX CONCEPTS LLC Matrix concepts,llc Maxima Racing Oil Maxxis Mb quart Mcj Mechanix wear Memphis shades hd Memphis shades metric Metzeler Metzeler Gumiabroncs Michelin MICHELIN Motorgumi Mikuni MIKUNI KArburátor Mitas Mjk performance Moose racing hard-parts Moose racing soft-goods Moose utility division Moose utility- snow MOSFET Motherwell Motion pro Moto-master MOTOGADGET Motor trike Motorsport products Motovan MPS Muc-off Mueller motorcycle ag Mustang Namz NanoTech Naraku Nash motorcycle co. Neken Nelson rigg Nelson-rigg Nevesajandek Next components Ngk spark plugs NIU No toil No-mar Noline Nyc choppers NZI Odi Oetiker Oj atmosfere metropolitane s.r.l. Onedesign Origine bukósisak Outerwears OXFORD Panther Parts europe Parts europe batteries Parts europe promotion Parts unlimited Parts unlimited-cables Parts unlimited-chain PAUGHCO Paul yaffe bagger nation Pbi Pc racing Performance machine (pm) PIAA Pingel Pirelli PIRELLI Gumiabroncs Pivot works Polisport Powermadd/cobra Powerstands racing Powertye mfg. Prairie dog Pressol Pro bolt Pro circuit Pro Circuit Kipufogók Pro design Pro filter Pro grip Pro-one perf.mfg. Profi Progressive suspension Promotional items vendor PROX Psykho Python/drag special QStarz Quad logic R&d Race shop inc. Race tech Racing optics RAM MOUNT Rc components Reda Redline Regina REGINA Láncok Rekluse Renthal Revolution performance, llc Rexnord corporation Rigid industries Rinehart racing Rivco products RK Rowe electronics Rox speed fx Rsd RST Rule industries Russ wernimont designs Russell S&S CYCLE S&s power tune Sachs Saddlemen SADDLEMEN Ülések Samco sport Samson SC-PROJECT Scar Schampa & dirt skins Sdg Seizmik Selle dalla valle Sena Shindy Shinko Show chrome Showa Signal dynamics Sito Skinz protective gear Slime SLIME Defektjavító Slippery Slipstreamer Slyfox Smart turn system Sno stuff Snobunje inc. Solas Spark Speed merchant Stahlwille Standard motor products Star tron Starting line products Steadymate Stop & go international STOP + GO INTERNATIONAL Straightline performance Stud boy Sudco Sumax SUNSTAR Lánckerék Sunstar sprockets SUOMY Super caddy Supertrapp SUPERTRAPP Kipufogó Sw-motech Targa Tbags Tec color craft Tech mount Technoresearch Tecmate Tecnosel Terry components Thor Thor-hallman Thrashin supply co. Throttle threads Thundermax Timken Titax Tnk TOBY Trail tech Trask Trimax Trinity racing Trw Tucano Urbano Tuff jug Twin air Ufo Ultima-alloy Ultimax Ultracool Ultragard Uni filter Uniracing V-force/moto tassinari VANCE & HINES VANCE + HINES Vdp VENOM PRODUCTS Vertex Vesrah Vision wheel Warn Wasp Wd-40 Wera Wild 1 Wild ass Wild boar audio Wind vest Winderosa Wiseco Wiseco piston Worx racing Wossner Wrench rabbit Wrp Wrs Wsm Xceldyne Xdr Yasuni Yss Yuasa Z1R Zan headgear ZARD Zenith fuel systems ZERO Motorcycles Zieger ÖHLINS
Motorosbolt márkák

Hírek


Fantic elektromos bringa teszt indul. Most kicsomagoltuk

Suzuki V-Strom1050XT teszt

A cserélhető akkumulátorok megoldódhatják a hatótáv kérdését

A BMW Black Collection puha táskákat kínál a motorjaira

KTM 1290 Super Adventure S ? Hétvégi mozi

Bemutatkozik a 2021-es BMW GS kollekció

Kérjük ne hajtsatok gyorsan a városban!


Címkék



 

 

 

Motorosbolt - Suzuki V-Strom1050XT teszt



Suzuki V-Strom1050XT teszt

Aki hibátlan paripát keres, járjon gyalog. BenZso és KT is kipróbálta, hogyan viselkedik túrán az új Suzuki V-Strom1050XT

Kis túlzással élve, a túramotorosok úgy várták az új Suzuki V-Strom1050XT eljövetelét, mint a sebességmániások az új Hayabusa bemutatását. Szerintem egyik tábornak sem kellett (volna) csalódnia, de utóbbi próbája még – egy kicsit – várat magára.

Akárcsak a ?Busa esetében, a DL1000 utódlását is számtalan pletyka előzte meg (végül mindkettő ? blokk ? maradt az, ami). A sajtó az új DR Big bejelentését várta, de ahogy közeledett a premier és szivárogtak az infók, beérték volna V-Strom1100-zal is. Az arany középút az új V-Strom 1050 lett.

A full LED lámpa egy az egyben a Katanáé (a teljesítménye hagy kívánnivalót), de a szögletes vonalak mellett az XT kivitel színei is egy az egyben ?vissza a ?90-es évekbe?

Sokan a mai napig azt hiszik (a bemutatása óta már lecsengett egy – csonkának nevezhető ? szezon), hogy nagyobb benne a blokk, pedig nem. Ugyanaz az (vagy inkább ugyanolyan) 1037 köbcentis V2-es hajtja, mint a 2014-ben bemutatott és 2017-re faceliftelt 1000-es ?Stromot.

Senkiben sincs semmiféle hiányérzet emiatt, hiszen az amúgy bombajó (erről később) blokkot egy csomó up-to-date elektronikus segédberendezéssel hozták napjaink szintjére (legalábbis az XT változatban, de erről is később), valamint a retró hatású csomagolás is különösen jól sikerült.

A velem egyidős vonalak még ma is jól mutatnak? A dizájn osztály jelesre oldotta meg a házi feladatát

Utóbbiban van gyakorlata mostanában a Suzukinak, a közelmúltban a Katanát is szépen megoldotta, és a Hayabusa gusztusos feltámasztása is hasonló feladat volt. Nem gondolom, hogy a DR Big örökségét sokkal szebben át lehetett volna menteni a jelenbe (arról nem is beszélve, hogy a korosodó blokk ?releváns tartalommal? tölti meg).

Ez a 90 fokos V2-es ugyanis már nem mai gyerek, több mint húszéves ? emlékeztek még az ezredforduló suzukis slágerére, a TL1000-esekre? Már azokban (és még sok másban, nem csak Suzukikban) ez a légkalapács dolgozott, azóta persze rengeteget finomítottak rajta – a márka hívei csiszolt gyémántként tekintenek rá.

Azért félreértés ne essék, ez nem egy régi motor új köntösben, hanem egy folyamatosan fejlesztett (immáron Euro5-ösre) és tényleg tökéletesített vékettes ? és talán már nincs is tovább, mert a Suzuki a háttérben egészen biztos, hogy valami máson dolgozik.

A számok nyelvére lefordítva, erősebb és nyomatékosabb is lett (107LE, 103Nm), valamivel magasabb fordulatokon (ami nem baj, sőt). Emlékeim szerint a modell hazai prezentációján az hangzott el, hogy több mint száz pontot nyúltak a blokkhoz, a 2017-es facelifthez képest persze ? tehát a tökéletesített kifejezés nem is annyira túlzás rá. Biztos volna még (mindig van) hova, de minek.

Minek, mert a jól ismert karakterisztika (nyomatékos, de mégis pörgős, már-már TL ezres hangon) mintha még vehemensebben törne elő belőle, de ennek bebizonyításához közvetlenül a DL1000-ről kellene átülni rá ? amit nem tettem meg. Egy nagyon rugalmas és kellemesen motorozható blokk, csak legalul és legfelül nem megy, közte azt csinálunk, amit akarunk: ha akarunk elváltjuk, ha nem, nem. Gyors túrákra is tökéletes. El sem hiszem, ha visszagondolok milyen gyorsan hazaértem vele a Balatonfelvidékről alsóbb rendű utakon…

Balatonra menni autópályán? Minek ha ilyen motorod van? Célozd meg a legrövidebb utat és gyerünk. Hatalmas kaland kihagyni az autópályákat. Foto: kanyarfoto.com

Nem is a blokkal van a baj. Nem a ?régi? jó dolgokkal, mint a futómű, fék vagy váz, amik alapjaiban véve nem változtak. Szerencsére az otthonos ergonómia is maradt. Mindezekkel együtt a könnyű kezelhetőség, a mintha-mindig-ezzel-mentem-volna érzés is. Akkor mi a baj?

Még hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi: ez a blokk telitalálat, lassan már csak rontani lehetne rajta. A bukókeret és a védőlemez széria az XT-n

Mi a baj, amikor ? tanult barátom szavaival ? ?mára már minden új motor jó motor?? Igazából baj nincs, sőt, az új V-Strom1050 megkönnyítette a dolgomat. Mi, motoros újságírók sokszor vagyunk nehéz helyzetben egy-egy új motor tesztnél. Sokszor ? leginkább laikusok ? elfogultnak neveznek minket, egy-egy túl jó(?) értékelés kapcsán.

Az új ?Strom nem fog ?túl jó? értékelést kapni, mindjárt sorolom miért. Könnyű benne hibákat találni, de előrebocsátom, hogy ezek a hibák nem mindenki számára valódi hibák, nem mindenkinek számítanak annak. Csakhogy sokszor zárunk le úgy egy tesztet, hogy ?valódi hibái nincsenek??

A testtartás példás, számomra minden jó helyen van. Az XT-n sok ?autós? elektronika segít, például így emelkedőn elinduláskor is. Ha ellenzed, megspórolhatod (az alapmodellen)

Kissé későn – szezon végén ? sikerült ráülnöm a tesztmotorra, addigra már elég sok mindent tudtam róla, jót is, rosszat is. A jóságokba most nem mennék bele, meg már szó is volt róla, úgyhogy essünk túl a nehezén. Egyes vásárlói visszajelzések szerint egyszerűen nem látni rendesen este az új full ledes fényszóróval.

Ez azért van (egyrészt gondolom mert ez a Suzuki első ilyenje), mert elég szűk tartományt terít le a – nem szórt ? fény, és nincs kanyarfényszóró funkciója, mint például a Multistrada 950S-en, amivel úgy láttam, mintha autóval közlekedtem volna.

USB aljzat a műszerfalon és az ülés alatt is van. Nincs kulcsnélküli indítás és elektromos futómű sem, de egyik sem hiányzott igazán (csak a gyorsváltó)

Mentem vele este, engem nem zavart ? nem volt kimagasló, de nem is zavart. Hozzáteszem, ismerős helyeken mentem, mire beesteledett, ez azért nem mindegy. Ha Montenegróban a hegyen sötétedett volna rám, lehet, hogy mást mondok.

Ami sokkal jobban fájt – az a seggem. Hihetetlen, de már a Hungárián fészkelődtem (és a Nagykőrösi útról indultam :D), és alig vártam, hogy Dobogókőn leszálljak róla ebédelni. Ennél még a GSX-R-em ülése is puhább (vagy a Katana), ami azért beszédes.

 

BenZso másodvéleménye

Nekem meg ultra érzékeny a fenekem, és ha rossz az ülés azonnal jelez, hogy forduljak haza. Ezen a motoron nem éreztem semmi rosszat, pedig mentem vele egyhuzamban 300 fergetegesen gyors kilométert. Imádtam túrázni vele, mert hatalmas az ülés, és ide-oda lehet rajta fészkelődni. Ha pedig mégis elfáradnál, fel is lehet állni a lábtartóra, ahogy itt látod a képen is, off-roadozás közben.

Terepen is kipróbáltam, de ott olyan volt mint egy estetlen tehén. Egyszerűen nem oda való. Aki ezt a kategóriát kitalálta, az tuti marketingszakember lehetett, mert nagyon sokan azért vesznek ilyen motort, hogy lemenjenek vele az útról is. Nem mondom, hogy ne tegyék, de élvezet az nincs benne terepen. Aszfalton viszont annál inkább, nekem ott nagyon tetszett.

 

 

Minden irányba állítható, de továbbra is szerszám kell hozzá?

Egyébként jó az ülés ergonómiája, szépen el is van keskenyítve a tanknál, ahogy kell, de a kétrészes kialakítás és a tömés (hiánya) nem kedvez a kényelemnek. Az első utad neked ne a dobogókői útra, hanem a Tommothoz vezessen. Már csak azért is, mert a gyári kiegészítők között nem találsz komfort ülést, csak alacsonyítottat, azt viszont két színben is?(gyárilag 850-870mm, csak az XT-n állítható).

Ezt az üléskeménység dolgot hallottam is meg nem is, nem mindenki akadt ki rajta (de a 650-es vagy a korábbi 1000-es verzió ehhez képest tévékanapé). Ugyanez a helyzet a váltóval is ? mint a szomszéd feleségével: van, aki dicséri, van, aki kevésbé.

?illetve szerszám nélkül is megy, de még mindig nem gombnyomásra (azért sem ?annyi? az ára)

Hogy ez miért lehet, azt a motorrados szerelő sráccal fejtettük meg(?): valószínűleg az új jeladós gáz késik épp? annyit, hogy emiatt akadós a váltó akkor (csak akkor), ha kuplung nélkül váltasz (fel, ugye). Nem hiszem, hogy – az eddig is tökéletes ? váltó mechanikájával lenne probléma, és – szerintem – nem is velem van a baj.

Ez igazából csak a ?gyors csoport? számára problémás (most előzékenyen ide soroltam magam), a nem kuplung nélkül váltogató túrázók továbbra is élvezhetik a vajpuha kapcsolgatás kiváltságát. De tény és való, rég váltottam már új motorral ennyi lyukat, mint ezen a hétvégén. Aztán ahogy egyre jobban hozzászoktam, egyre kevesebbet, de a jelenség nem szűnt meg (mitől is szűnt volna).

Felül, a gázmarkolaton nem volt ennyire kellemetlen a helyzet, a terhelésváltások megszokhatók, DE! Megint itt egy nagy de: a B-s (visszafogottabb) menetmódban sokkal finomabbak a terhelésváltások úgy, hogy az ? érzésre ? nem megy a teljesítmény rovására. Tehát B-ben és 1-es TC állással érdemes használni (utóbbi a kipörgésgátló engedékenyebb módja, szerintem kifogástalan, amúgy ki is kapcsolható).

Ez a ride-by-wire rendszer ? a ledes daylighttal együtt ? tehát elviselne egy faceliftet, hogy idegen kifejezésekkel éljek. A széria gyorsváltó (az opciós listán sincs) megoldást jelenthetne a problémára. Minden más rendben.

A felsorolt aggályokon kívül viszont azt kapod, amit vártál, amire vágytál. Ezek közé sorolnám az ár/érték arányt is és ennek egyik fontos tényezőjét, a felszereltséget, ami az XT esetében még hízelgőnek is nevezhető. Az alapmodell viszont ? nem ?annyival? kevesebbért ? elég szegényes (tudomásom szerint itthon egyetlen ilyet adtak át tavaly, ami szintén beszédes adat).

4,8 millió forintért (XT, 2021) kapunk küllős kerekeket, bukócsövet, középsztendert, kanyar ABS-t, tempomatot és emelkedő/lejtő vezérlő supportot, kézvédőt, doboztartót, állítható szélvédőt és ülést, újfajta tükröket és ledes indexeket ? utóbbiak lehagyása az alapmotorról (4,2M Ft) már tényleg látványos spórolás.

Az állítható plexi, jó, de ki találta ki így, hogy menet közben ne lehessen le-fel állítgatni?

 

KT Összegzés:

Ötmillió alatt nem nagyon van élet a nagy túraendurók kategóriájában, erre cáfol rá a V-Strom1050XT, minden hibájával együtt. Mondhatnám ? retró külsejével és mindmáig ?analóg jellegével? ? üde színfoltja a kibernetikus szájberendurókkal telezsúfolt adventure szcénának, szerencsére suzukis árral és megbízhatósággal.

Nem kérdés, hogy az XT verziót érdemes választani, viszont ha engem kérdeztek, én/most lehet, hogy az alapmodellt venném(?): a kettő közötti különbözetből (600 ezer forint) vennék rá aftermarket gyorsváltót ami ?gyorsan? megoldana egy problémát (egy másikat meg a kárpitos), és még az akciós fullos dobozszettre (300 ezer forint) is vígan futná.

 

 

Előnyök / hátrányok ?

  • – ár/érték arány (csak XT!)
  • – blokk/fék/futómű, ebben a sorrendben
  • – DR dizájn, végre bátor színek (csak XT)
  • – ergonómia, kezelhetőség, megbízhatóság (suzukis)
  • – kemény ülés, ha messzire mész
  • – akadós váltó, ha sietsz
  • – korlátozott világítás, ha besötétedik
  • – terhelésváltási reakciók (?A? módban)

 

– technikai információk a Suzuki weboldalán

Ebben a színben kiemelkedik a tömegből és a környezetből is. Imádtam!



(0 szavazat)Menyire volt hasznos ez a cikk?





Kérdezz itt a motorosbolt eladójától - Suzuki V-Strom1050XT teszt

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Suzuki V-Strom1050XT teszt

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Suzuki V-Strom1050XT teszt

 

 

 
ZSOLTI SEGÍT NEKED IS...
20 / 9888 235
 
Kérdezz bátran Zsoltitól hétköznap 10-18 óráig, mert ő motoros ügyekben képben van és szívesen segít neked... Melyik motor alkatrész lesz jó a motorodhoz? Melyik motoros felszerelés passzol majd a Te igényeidhez? Hívd most, támaszkodj több éves motorversenyző és motoros tesztelő, újságíró tapasztalatára. Alkatrész ügyben érdemes az info@motopartsshop.hu címre küldened a kérdésedet a motorod pontos típusával és évjáratával...
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, előreutalással 1.850 Ft-ért küldjük a csomagod GLS-sel házhoz, vagy 2.850 Ft-ért utánvétellel GLS futárszolgálattal.
TOVÁBB
KEDVEZMÉNYT KAPSZ...
Hálásak vagyunk ha nálunk vásárolsz, ezért ha 30 napon belül a vásárlásaid összértéke eléri az 100.000, vagy 300.000 Ft-ot, akkor mi azonnal küldünk neked egy 30 napig felhasználható kupon kódot, amelyet a következő vásárlásod alkalmával válthatsz be...
TOVÁBB
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a motorosbolt kínálatából.
TOVÁBB
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Ne kockáztass! Online motoros boltunkban minden motoros felszerelésre 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
TOVÁBB
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsó eltékozolt vadiúj motor alkatrészek és felszerelések az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
TOVÁBB
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Te is rárabolnál havonta egy potya motoros felszerelésre féláron? Lájkold a Motopartsshop oldalát és kövesd Te is, hogy mit tékozlunk el havonta féláron!

MotoPartsShop.hu Motorosbolt MOTOPARTSSHOP.HU motopartsshop

Hozzászólások


Motorosbolt 14:53: Szia, a termék alá van írva hol lehet megrendelni: EuroMotor Cím: 1134 Budapest, Lehel u. ...
Nolan N44: akciós az átváltozóművész
07:28: Szia 2004 es BMW R 1150 rocksterhez szeretnék egyet van hozzá ...
Heal Tech Electronics GIPro-DS fokOZatkijelző Visszajelzők, fokozat kijelzők
02:46: Üzleti, vállalati vagy személyes hitelt keres? Mindenféle hitelt kínálunk évente 3% -os ...
GXS-R 600 Akrapovic Megaphone
06:55: Üdv, Érdekelne, hogy a "Leovince SLIP-ON SBK LVONE BMWG650 Kipufogódob utcai használatra", ha ...
Leovince SLIP-ON SBK LVONE BMWG650 Kipufogódob utcai használatra
15:08: Bukicsovet keresek, ami ket darabbok van. Suzuki intruder 2005 os evjarat ...
Cobra zsíros FREEWAY kormány krómozott Suzuki Vázvédő, bukógomba
18:06: Üdv! N 72 gt-hez szeretnék plexit és napellenzőt (L-es méret). Továbbá N 44-es plexit és ...
Nolan N44: akciós az átváltozóművész

Kérdezzetek egymástól itt! Zsoltit hívd!


Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére

vulkan 15000 höz keresek hatsó bukücsövet
Helló Zsolti!
Sodokart GT2 gokarthoz keresek függőcsapszeget és távtartó perselyeket,valamint karosszéria elemeket. Üdv:Zotyabá
Üdv!
Van egy Suzuki ts125r motorom,de elszakadt a kuplung bowden. Keresgéltem az oldalon találtam is hasonlókat viszont azokhoz rm125 volt írva.
#Dávid
Üdv Zsolti!
Ural Wolfra keresek első féktárcsát. 295mm külső átmérő, 140mm belső átmérő, 6db felfogatás, 155mm osztókör, 5mm vastag. Előre is köszönöm. Lamos János
Üdv!Olajszintet hogy kell mérni ha nincs közép állvány csak oldaltámasz.Állítsam a motort egyenesbe vagy hagyjam oldaltámaszon?
Honda Nc 750s
Sziasztok! Gilera RX/RC motorra (125) hol kapok tömítést? ezen az oldalon találhatok?
illetve szeretnék érdeklődni, hogy milyen méretű dugattyúval vannak szerelve! KÖSZI! ! ! !
Hogyan tudok tipusra keresni, hogy alkatrészt tudjak keresni?
gsxr k5 höz keresek borulás érzékelö szenzort ho találok és milyen árban ?
Üdv.Suzuki LS 650 1986-os motorhoz kellene Teljes tömítéskészlet,és dugattyúgyűrű szett .A henger furata 95mm. 06304611969
szia, van egy Yamaha XJR400-as 1998-as évjáratú motorom, milyen műszerfalat ajánlasz hozzá? Valter

Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére


Motoros videók



 

Motorosbolt
Motoros felszerelés és alkatrész webáruház: bukósisak, motoros csizma, motoros kabát, motoros kesztyű, motokrossz-szemüveg, síszemüveg, motorgumi, Fantic, Suzuki, Honda, Bmw, Yamaha, Kawasaki, Ducati, Husqvarna motor és quad alkatrész
Telefonszám:
+36.20.9888.235

FANTIC CABALLERO - NIU - BRIXTON - HUSQVARNA - ICON - THOR - ALPINESTARS - 100% - NZI - ASTONE - Z1R - MOOSE - AKRAPOVIC - SC-PROJECT - ARROW -  LEO VINCE - VANCE&HINES - COBRA - ZARD ÜZLET és ELEKTROMOS KERÉKPÁR / PEDELEC bemutatóterem.

FANTIC, ISSIMO, INTENSE ELEKTROMOS KERÉKPÁROK 
Mintaboltunk készletéről ezen a budapesti telefonszámon érdeklődhetsz: +36.1.271.0442

ICON BUDAPEST Mintabolt:
1026. Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.

Nyitvatartás:
Hétfő: 10-18 
Kedd: 10-18
Szerda: 10-18 
Csütörtök: 10-18
Péntek: 10-18 
Szombat: 10-13 MÁRCIUS-OKTÓBER

Cégadatok:
Cégnév: Parts Shop - Édes Otthon Kft.
Székhely: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.
Cégjegyzékszám: 01-09-977018
Adószám: 23762965-2-41
EU VAT Number: HU23762965
BANKSZÁMLASZÁM: 10402898 50526549 83861006
IBAN: HU31 1040 2898 5052 6549 8386 1006

Motorosboltunk és a biciklisboltunk is motoros felszerelés, motoralkatrész és elektromos kerékpár viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
MotoPartsShop.hu  motopartsshop

Webáruház készítés

Webáruház készítés:

 webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing


Téma: Suzuki V-Strom1050XT teszt - Motorosbolt