2021 márciusában nyitva lehetünk 10-18 óra között és a webshopos rendelések feldolgozása is zavartalan. Üzletünkben mindannyiunk biztonsága érdekében a következő szabályokat vezettük be, hogy a vásárlókat fogadni tudjuk: - kizárólag orrot is takaró maszkban lehet az üzletben tartózkodni - a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát követően lehet bejönni. Az USA-ból érkező termékeket még mindig extra Covid szállítási költség terheli sajnos, amely kilonként 5500 Ft. Türelmeteket kérjük, de most csak így működnek ezek az amerikai szállítások! Üdvözlettel: Motopartsshop.hu csapata
Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt - Motorosbolt
search
shopping_cart local_mall
menu
search
MOTORKERÉKPÁR ALKATRÉSZ MOTOROS FELSZERELÉS
MOTORKERÉKPÁR MOTOROS TARTOZÉKOK
ELEKTROMOS KERÉKPÁR MOTORGUMI MOTOROLAJ, TISZTÍTÓSZER SZOLGÁLTATÁSOK

Motorosbolt



Gyorskereső


A keresett motoros felszerelés:

Motorosbolt Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó motoros felszerelés keresés:

cruiser sisakok, mbk cw 50 rsx, uvex, bmw motor, küllő 35 mm, fmf kipufogó honda c, suzuki rv 125, kawasaki zx 9, honda cbf 250, suzuki dl 650

Gyártók


100% 101 octane 3M ACCEL Accutronix Adige ADRENALINE AFX Airhawk Airhead sports group Airmousse Airsal AKRAPOVIC ALL BALLS All-rite products inc Alloy art Allsport dynamics Alpinestars (casuals) ALPINESTARS (road) Alpinestars(mx) Alto products Ams Andrews Arc ARCTIVA Arlen ness Arlen ness by magnaflow Arrow Asesso ASTONE Athena Atlantis Atv-tek Auto meter Autolite Auvray Avon Avon grips Axel joost elektronik Badlands Baker drivetrain Ballistic performance Barnett Baron Bassani xhaust Battery tender Battistinis Bbr motorsports Beadbuster Beard seats Bel-ray Belt drives ltd. Beru Big bike parts Bike lift Bikeman performance Bikers dream Biltwell Bitubo s.r.l. Blackbird racing Blowsion Blue streak Bobster Boyesen Bridgestone Briston British customs BRIXTON Bs battery Bs sands Bullster Burly brand C&a pro C-racer Caliber Camso Camso - atv Capit Carbon tech Carl brouhard designs Carlisle tires Castrol Champion Chris products Cipa usa Ciro Classic accessories Clymer CNC-MPS Coastal moto Cobra Colony Comet Cometic COMP CAMS Condor Continental Covingtons CRG Crusher Cruztools Curve industries Custom acces - motoacces Custom cycle engineering Custom dynamics Cv4 Cycle craft Cycle electric inc Cycle performance prod. Cycle pirates Cycle shack Cycle visions Cyclesmiths Cycra Cylinder works D & m custom Dainese Dakota digital Danny gray Dayco products,llc Daytona twin tec llc Dei Del west Demon Dennis stubblefield sales Denso Devol Dg performance Diamond engineering Dill air controls Dowco Dp brakes Drag oil Drag shocks Drag specialties Drag specialties batteries Drag specialties seats Draw-tite Driven racing Dt-1 racing Dt-1 racing europe Dunlop Dunlop Gumiabroncs Dura blue Duro Dwt douglas wheel Dynatek-harley Dynojet Dynojet-harley Eastern motorcycle parts Eazymove Ebc EBC Fék Eddie trotta designs Eibach EK Emd Emgo Engine ice Epi Excel Factory connection Factory effex FANTIC Fast-trac Fat baggers inc. Fett brothers Feuling oil pump corp. Firebrand Flanders Flosser Flu designs inc. Fmf Fmf apparel FMF Kipufogó Fmf vision Forcefield Fps racing Fuel star Fuel-tool Full Dip Full throttle Fulton performance Fusion by la choppers G2 ergonomics corp. Galfer Gardner-westcott Garland Gasbox Gates Gears canada Get Giannelli Gibson Gilles tooling GIVI Gma engineering by bdl Golan products Gold screws Goodridge Goodridge Fékcső GoPro Gpr GPR Kipufogó Grant products Gunnar Hardbagger Hardline Hardstreet Hastings Hawg halters Hayden enterprises inc. Haynes Headwinds Heal Tech Electronics Heidenau Heinz bikes Helite Helix Hiflofiltro Highlifter Hinson racing Hogtunes Holeshot Hopnel Hot bodies Hot cams Hot rods Hotop Ht moto Hub hornet Hurly parts srl HUSQVARNA Hydro-turf/vector Hyperpro Icon Icon - 1000 Icon - raiden Ims products inc. Ims/rool designs Irc IRC Gumiabroncs Itek ITP J & m J + M J. costa J.w. speaker Jagg oil coolers James gasket Jardine Jasil Jay brake Je pistons Jetinetics Jims Joker machine Jt chains Jt drive belts JT Lánc Jt sprockets JUST1 K & N K&l supply K&s technologies Kappa Moto Kb performance Kellermann Kerker Kg powersports Khrome werks Kibblewhite Kimpex Kite Klock werks Knipex Kodlin motorcycle Koso north america Kraft tech inc. Kriega Kryptonite Ksx KTM Kukko Kuryakyn Kyb KYT La sleeve Lang tools Lazer star Le pera Leakproof seals Legend suspension Leovince Lethal threat Lindby Lindby metric Liqui moly Loctite Lowbrow customs LS2 Luma industrias s.a. Lyndall racing brakes llc M/c enterprises Mac Magnaflow Magnum Magura Maier Manley MATRIX CONCEPTS LLC Matrix concepts,llc Maxima Racing Oil Maxxis Mb quart Mcj Mechanix wear Memphis shades hd Memphis shades metric Metzeler Metzeler Gumiabroncs Michelin MICHELIN Motorgumi Mikuni MIKUNI KArburátor Mitas Mjk performance Moose racing hard-parts Moose racing soft-goods Moose utility division Moose utility- snow MOSFET Motherwell Motion pro Moto-master MOTOGADGET Motor trike Motorsport products Motovan MPS Muc-off Mueller motorcycle ag Mustang Namz NanoTech Naraku Nash motorcycle co. Neken Nelson rigg Nelson-rigg Nevesajandek Next components Ngk spark plugs NIU No toil No-mar Noline Nyc choppers NZI Odi Oetiker Oj atmosfere metropolitane s.r.l. Onedesign Origine bukósisak Outerwears OXFORD Panther Parts europe Parts europe batteries Parts europe promotion Parts unlimited Parts unlimited-cables Parts unlimited-chain PAUGHCO Paul yaffe bagger nation Pbi Pc racing Performance machine (pm) PIAA Pingel Pirelli PIRELLI Gumiabroncs Pivot works Polisport Powermadd/cobra Powerstands racing Powertye mfg. Prairie dog Pressol Pro bolt Pro circuit Pro Circuit Kipufogók Pro design Pro filter Pro grip Pro-one perf.mfg. Profi Progressive suspension Promotional items vendor PROX Psykho Python/drag special QStarz Quad logic R&d Race shop inc. Race tech Racing optics RAM MOUNT Rc components Reda Redline Regina REGINA Láncok Rekluse Renthal Revolution performance, llc Rexnord corporation Rigid industries Rinehart racing Rivco products RK Rowe electronics Rox speed fx Rsd RST Rule industries Russ wernimont designs Russell S&S CYCLE S&s power tune Sachs Saddlemen SADDLEMEN Ülések Samco sport Samson SC-PROJECT Scar Schampa & dirt skins Sdg Seizmik Selle dalla valle Sena Shindy Shinko Show chrome Showa Signal dynamics Sito Skinz protective gear Slime SLIME Defektjavító Slippery Slipstreamer Slyfox Smart turn system Sno stuff Snobunje inc. Solas Spark Speed merchant Stahlwille Standard motor products Star tron Starting line products Steadymate Stop & go international STOP + GO INTERNATIONAL Straightline performance Stud boy Sudco Sumax SUNSTAR Lánckerék Sunstar sprockets SUOMY Super caddy Supertrapp SUPERTRAPP Kipufogó Sw-motech Targa Tbags Tec color craft Tech mount Technoresearch Tecmate Tecnosel Terry components Thor Thor-hallman Thrashin supply co. Throttle threads Thundermax Timken Titax Tnk TOBY Trail tech Trask Trimax Trinity racing Trw Tucano Urbano Tuff jug Twin air Ufo Ultima-alloy Ultimax Ultracool Ultragard Uni filter Uniracing V-force/moto tassinari VANCE & HINES VANCE + HINES Vdp VENOM PRODUCTS Vertex Vesrah Vision wheel Warn Wasp Wd-40 Wera Wild 1 Wild ass Wild boar audio Wind vest Winderosa Wiseco Wiseco piston Worx racing Wossner Wrench rabbit Wrp Wrs Wsm Xceldyne Xdr Yasuni Yss Yuasa Z1R Zan headgear ZARD Zenith fuel systems ZERO Motorcycles Zieger ÖHLINS
Motorosbolt márkák

Hírek


Fantic elektromos bringa teszt indul. Most kicsomagoltuk

Suzuki V-Strom1050XT teszt

A cserélhető akkumulátorok megoldódhatják a hatótáv kérdését

A BMW Black Collection puha táskákat kínál a motorjaira

KTM 1290 Super Adventure S ? Hétvégi mozi

Bemutatkozik a 2021-es BMW GS kollekció

Kérjük ne hajtsatok gyorsan a városban!


Címkék



 

 

 

Motorosbolt - Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt



Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt

Nézhet ki ennél jobban egy húszéves? Nem hiszem. De milyen elvinni ezt a Ducati 748S-t egy körre?

?Egy ideális világban minden sportmotorrajongó tinédzser Cagiva Mito posztert celluxozott volna a szobája falára: ?320-as? Brembo fék, Marzocchi fordított teleszkóp, kormány-lengéscsillapító (!), nagyon ?racing? aluváz és (banán) lengőkar.

Ezt majd mind megkapod máshol is, de a 125-ös Mito az orra hegyétől a faridomja végéig úgy nézett ki (1994-től), mint a Ducati máig legsikeresebb Superbike-szériája (916-996-998) ? ez a nem mindegy. Főként egy tinédzsernek, aki ha akarna sem járhatna 748-assal, mondjuk?

1994-től 2003-ig gyártották, ez a Bergamóból származó S-es a széria végéről való

A fenti sorokkal kezdődik a Cagiva Mitóm cikke az újságban, nyomtatott formában is megjelent a Drága (szó szerint). Azt sem volt olcsó fenntartani, de vissszagondolva, minden-méterét-megérte.

Azt gyanítom, ugyanez lehet(ne) a helyzet – nagyban – a 748-cal is, valószínűleg ugyanúgy ?megérné? belevágni, persze nem a kockás füzet szerint. Olyan ez, mint az alfázás ? nem nyugszol, amíg ki nem próbálod.

Aztán vagy rabul ejt, vagy szabadon enged.

Ha nem elég karcsú a feleséged, vegyél szeretőnek egy 748-ast, mert ez bizony nem fog meghízni? ( Talán valami bajod van a husis csajokkal Tomi??? ? )

A Mito Evo és a 748S közti párhuzam nem a véletlen műve ? előbbi az enyém volt, utóbbi az enyém lesz (ugye olvasod, Zsolti? ? ). Tizenévesen Álmodtam a Mitóról (Mito=álom, mítosz), huszonévesen meglett egy szép gyári, amire korábban nem volt esélyem.

Aztán miről is álmodhatnék most, a krisztusi kor hajnalán, tökéletesebb második – vasárnapi – motorról, mint egy hasonlóan szép nagytesóról, a 748-ról. 916-ról már biztosan nem, az ?gyűjtők féltett kincse? kategória (de a többi Tamburinihez is mázli kell, beleértve egy szép 748-at is).

A könnyebb ötágú Marchesini felnik és a titán-nitrid bevonatú (aranyszínű) első teleszkóp S-es sajátosságok

Azért engedhetem meg magamnak, hogy ez a cikk (is) egy öncélú ömlengés legyen, mert RSVRocky külsős kollégám már elvégezte ?helyettem? – a teljesség igényével –  ?Az olasz melót?, a 748 használt tesztet (videóval).

Végre én is kipróbáltam, ráadásul pont a születésnapomon dübörgött be vele Tomi, aki egyszer tett egy ?egyszer menj vele egy kört?-féle ígéretet ? a legjobbkor jött. Bejelentettem neki, hogy ma születtem, így ha fel akar köszönteni, én is itt vagyok, és a 748 is.

A kormány-lengéscsillapító a ?90-es években exkluzívnak számított, és azóta sem láttam szebb helyen, mint a tank előtt keresztben (korabeli szabadalom)

Tomi motorja ma már Zsoltié (de egyszer újra Tomié lesz ? ? ezt már meg sem kívánom magyarázni). A 2001-es 748S egyszerűen krva jól fest 2021-ben is: ahogy három lépésről nézegeted, olyan (nem csak színben), mint egy korabeli 360-as Ferrari: sosem fog magyarázatra szorulni.

Aztán közelebb lépve persze kiderül, hogy húszéves: analóg órák és villanykapcsoló hátsó lámpák, de(!)? De a hegyes orrától a – jelen helyzetben ? monoposto (együléses) faridomig, a szexi tankon és ferraris (visszapillantó) füleken át, az egész annyira ? de annyira ? oda van rakva?

Nem fog rajta az idő: ez a – Massimo Tamburini és stábja tervezte – kecses sziluett a modern sportmotorok formai alapja, nem csak a Ducatinál?

Ezt nem tartom költői túlzásnak, a Ducatik 748-tól 998-ig mind a mai napig kedvenceim (tudom, hogy nem vagyok egyedül, hiszen nemrégiben alakult Tamburini csoport a Facebookon!).

És akkor még bele sem mentünk a részletekbe:

kormánylengés csillapító ?hanyag eleganciával? a topmodell-tank előtt keresztben, versenysportos gyorszárak az addig sosem látott karcsúságú idomokon, szintén nagyon ?racing? térhálós váz, ülés alatti dupla kémény és szintén szexi egykarú lengővilla? Mindez már (több mint) 20 éve.

A S-es modell Showa rugóstagot kapott (alap: Sachs). A sok karbon utólagos extra, ahogy a lábtartó és környéke is

Miután eleget nézegettük a már álló helyzetben is teljes élményt nyújtó dívát és megbeszéltük Tomival, hogy ennél-szebb-nincs-is, tényleg elvittem egy körre. A motoron Termignoni rendszer(!) muzsikált, tehát a vizualitás mellett az akusztika is fullos volt, már letámasztva is. Innentől már minden (szülinapi) ajándék, gondoltam én.

Az üléspozíciót azért nem nevezném annak. Nem mentem messzire, de megéreztem. Lehet, hogy meg kéne szokni, vagy ilyesmi.

A Mito hasonlóan támadó volt, de nem emlékszem, hogy ennyire szigorú…

Kell hozzá a tempó, hogy igazán jó legyen ? és akkor igazán jó.

Az eredeti monoposto ülésidomért olyan harc megy a neten, mint a ritkább Alfa Romeo felnikért? A teljes Termignoni rendszer is egy szebb Cagiva Mito ára

A váltó is elég mitósan működött, tehát kuplung nélkül nem nagyon ? ezt nem írom a húszéves mivolta számlájára, mert a GSX-R-em nagykorúan is tudja. Igazából megszokás kérdése, de egy vasárnapi motorba belefér szerintem az ?olaszos? váltási érzet (megszoktam, alfás vagyok :D).

A motorerő (98LE) is hagy kívánnivalót maga után, aminek egy részéért kárpótol az a brutális dübörgés, ami a Barátok közt ház falait ostromolja, miközben az egész Kós Károly tér egy emberként figyel rád és a ferrarisan kecses piros motorodra.

A szárazkuplung csörgése csak még jobban összezavarja – a gixxerhatszázhoz szokott – utca emberét.

Ilyet már nem látni a mai Ducatikon. A szárazkuplung csörgése igazi vasárnap reggeli muzsika (lehet)

Jól szól, nem megy rosszul ? de jól se.

Nincs ebben semmi, 100 lóerő alatt vagyunk, 2 hengerből. Nem véletlenül árulták hozzá az aftermarket ún. Ferracci kitet, amivel – mondjuk úgy ? a kifogástalan körítéshez méltó teljesítményt csalogattak elő a Desmoquattro blokkból (igaz, ehhez a 748-as pl. 855cc-re hízott).

Ugyanis a periféria tényleg kissé ?túltervezett? benyomást kelt (akár a Cagiva esetében ? videós teszt). A Showa futómű és a Brembo fék is a toppon van; most mondanám, hogy Kakucson lett volna az igazi, de nem akarnék már én egy ilyennel pályázni.

Tűpontos irányítani, de az oldschool üléspozíció tényleg fekvőtámaszos, rá kell hangolódnod, hogy szeresd.

Klasszikus elrendezés – mint minden rendes olasz, 6 óra felé mutat. A korai évjáratokat még 300-ig skálázták?

A konkrét példányról annyit, hogy egy nagyon jól karbantartott darab, valóban dísze volt a budapesti szalonnak. Volt pár dolog, ami nem tetszett rajta, például a sok karbon – a gyári Performance láncvédőtől eltekintve – nem az esetem, legalábbis egy Tamburinin, ami legyen minél gyáriasabb (nem?).

Ugyanígy vagyok a teljesen felesleges ?sport? lábtartóval és a gagyi karokkal/indexekkel, amik egy közepes – állapotú ? gixxeren elmennek, de itt ordít róluk, hogy kamu. A nyitott kuplungfedelet magamtól nem erőltetném, de ha az enyém lenne, így hagynám. A Marchesini kerekek (és a plexi) fekete színéről ugyanez a véleményem (gyárilag olyan volt, mint a váz).

Voltál már két nővel? A nagytesók, 996 és 998 ? Te is megnézheted őket a győri szalonban

Viszont a gyári(!)

új(!) ülés és markolatok, illetve a szintén új fényezésű ? ritkának mondható ? monoposto ülésidom a friss sütésű Supercorsákkal együtt egy olyan újszerű bájt adtak a húszéves dívának, hogy?az új motorok között nem lógott ki a sorból. Sőt.

A ragyogó külső ?friss? technikát is rejtett, hiszen 407 kilométer volt benne a nagyszerviz (szíjak, himbák, stb.) óta. Egy használt 748-ast ennél jobb passzban nem vehetsz meg (gondolom), és tudta ezt Zsolti is, amikor első pillantásra szerelembe esett. Nem volt kérdés, vagyis de, csak idő kérdése.

Egy másik ? facelift előtti, háromágú felnis – szépen megőrzött 748S, szintén Győrben (ennek is van sztorija, mint minden ilyen kincsnek: Randevú a Dívával 2.0?)

Egyébként a Tamburini-féle széria utolsó darabja, a 998 Testastretta blokkja állítólag a legjobb konstrukció ezek közül, csak azt már ? ilyen állapotban ? nem akarod kifizetni. A 998 ma már a 916-ra vágyók reális esélye, a 996/998-ra vágyódóknak ez a 748, a 748-ba habarodott csóró szerelmeseknek meg marad a Mito.

Az ember mindig többre vágyik.

Ezt az egyszerű képletet árnyalják a különleges R-verziók, amik tényleg Panigale árban mennek (vagy a szintén WSSP-homológ SP(S)). De már egy biposto (kétüléses) alapmodell ára is elég exkluzív, ha ?olyan? állapotban van. Mondjuk ilyenben, amivel mentem. (köszi Tomi!)

 

KT összegzés

Miután visszaértem vele, Tomi már megkávézott, de én biztos jobban fel voltam pörögve nála.

A gyors menet után kisimult arccal mondtam neki, hogy gondolja meg, hogy tényleg el akarja-e adni (Zsoltinak ?). Pár éve még normális áron lehetett 748-at és társait venni, pár év múlva pedig egy új Ducatit olcsóbban meg fogsz kapni. Csakhogy új Ducatija bármelyik önelégült baromnak lehet, de

ha egy ilyet támasztasz le a Starbucks kávézó előtt, akkor Te nem egy önelégült barom, hanem egy műértő leszel ?

hogy a tolvajtempós filmes (ferraris) hasonlattal éljek. Úgyhogy sietned kell, ha az ideális vasárnapi motort keresed.

Itt pedig az “aktuálpolitika”:

Randevú a bestiával: Ducati Panigale V4S villámteszt

 



(0 szavazat)Menyire volt hasznos ez a cikk?





Kérdezz itt a motorosbolt eladójától - Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt

 

 

 
ZSOLTI SEGÍT NEKED IS...
20 / 9888 235
 
Kérdezz bátran Zsoltitól hétköznap 10-18 óráig, mert ő motoros ügyekben képben van és szívesen segít neked... Melyik motor alkatrész lesz jó a motorodhoz? Melyik motoros felszerelés passzol majd a Te igényeidhez? Hívd most, támaszkodj több éves motorversenyző és motoros tesztelő, újságíró tapasztalatára. Alkatrész ügyben érdemes az info@motopartsshop.hu címre küldened a kérdésedet a motorod pontos típusával és évjáratával...
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, előreutalással 1.850 Ft-ért küldjük a csomagod GLS-sel házhoz, vagy 2.850 Ft-ért utánvétellel GLS futárszolgálattal.
TOVÁBB
KEDVEZMÉNYT KAPSZ...
Hálásak vagyunk ha nálunk vásárolsz, ezért ha 30 napon belül a vásárlásaid összértéke eléri az 100.000, vagy 300.000 Ft-ot, akkor mi azonnal küldünk neked egy 30 napig felhasználható kupon kódot, amelyet a következő vásárlásod alkalmával válthatsz be...
TOVÁBB
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a motorosbolt kínálatából.
TOVÁBB
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Ne kockáztass! Online motoros boltunkban minden motoros felszerelésre 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
TOVÁBB
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsó eltékozolt vadiúj motor alkatrészek és felszerelések az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
TOVÁBB
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Te is rárabolnál havonta egy potya motoros felszerelésre féláron? Lájkold a Motopartsshop oldalát és kövesd Te is, hogy mit tékozlunk el havonta féláron!

MotoPartsShop.hu Motorosbolt MOTOPARTSSHOP.HU motopartsshop

Hozzászólások


Motorosbolt 14:53: Szia, a termék alá van írva hol lehet megrendelni: EuroMotor Cím: 1134 Budapest, Lehel u. ...
Nolan N44: akciós az átváltozóművész
07:28: Szia 2004 es BMW R 1150 rocksterhez szeretnék egyet van hozzá ...
Heal Tech Electronics GIPro-DS fokOZatkijelző Visszajelzők, fokozat kijelzők
02:46: Üzleti, vállalati vagy személyes hitelt keres? Mindenféle hitelt kínálunk évente 3% -os ...
GXS-R 600 Akrapovic Megaphone
06:55: Üdv, Érdekelne, hogy a "Leovince SLIP-ON SBK LVONE BMWG650 Kipufogódob utcai használatra", ha ...
Leovince SLIP-ON SBK LVONE BMWG650 Kipufogódob utcai használatra
15:08: Bukicsovet keresek, ami ket darabbok van. Suzuki intruder 2005 os evjarat ...
Cobra zsíros FREEWAY kormány krómozott Suzuki Vázvédő, bukógomba
18:06: Üdv! N 72 gt-hez szeretnék plexit és napellenzőt (L-es méret). Továbbá N 44-es plexit és ...
Nolan N44: akciós az átváltozóművész

Kérdezzetek egymástól itt! Zsoltit hívd!


Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére

vulkan 15000 höz keresek hatsó bukücsövet
Helló Zsolti!
Sodokart GT2 gokarthoz keresek függőcsapszeget és távtartó perselyeket,valamint karosszéria elemeket. Üdv:Zotyabá
Üdv!
Van egy Suzuki ts125r motorom,de elszakadt a kuplung bowden. Keresgéltem az oldalon találtam is hasonlókat viszont azokhoz rm125 volt írva.
#Dávid
Üdv Zsolti!
Ural Wolfra keresek első féktárcsát. 295mm külső átmérő, 140mm belső átmérő, 6db felfogatás, 155mm osztókör, 5mm vastag. Előre is köszönöm. Lamos János
Üdv!Olajszintet hogy kell mérni ha nincs közép állvány csak oldaltámasz.Állítsam a motort egyenesbe vagy hagyjam oldaltámaszon?
Honda Nc 750s
Sziasztok! Gilera RX/RC motorra (125) hol kapok tömítést? ezen az oldalon találhatok?
illetve szeretnék érdeklődni, hogy milyen méretű dugattyúval vannak szerelve! KÖSZI! ! ! !
Hogyan tudok tipusra keresni, hogy alkatrészt tudjak keresni?
gsxr k5 höz keresek borulás érzékelö szenzort ho találok és milyen árban ?
Üdv.Suzuki LS 650 1986-os motorhoz kellene Teljes tömítéskészlet,és dugattyúgyűrű szett .A henger furata 95mm. 06304611969
szia, van egy Yamaha XJR400-as 1998-as évjáratú motorom, milyen műszerfalat ajánlasz hozzá? Valter

Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére


Motoros videók



 

Motorosbolt
Motoros felszerelés és alkatrész webáruház: bukósisak, motoros csizma, motoros kabát, motoros kesztyű, motokrossz-szemüveg, síszemüveg, motorgumi, Fantic, Suzuki, Honda, Bmw, Yamaha, Kawasaki, Ducati, Husqvarna motor és quad alkatrész
Telefonszám:
+36.20.9888.235

FANTIC CABALLERO - NIU - BRIXTON - HUSQVARNA - ICON - THOR - ALPINESTARS - 100% - NZI - ASTONE - Z1R - MOOSE - AKRAPOVIC - SC-PROJECT - ARROW -  LEO VINCE - VANCE&HINES - COBRA - ZARD ÜZLET és ELEKTROMOS KERÉKPÁR / PEDELEC bemutatóterem.

FANTIC, ISSIMO, INTENSE ELEKTROMOS KERÉKPÁROK 
Mintaboltunk készletéről ezen a budapesti telefonszámon érdeklődhetsz: +36.1.271.0442

ICON BUDAPEST Mintabolt:
1026. Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.

Nyitvatartás:
Hétfő: 10-18 
Kedd: 10-18
Szerda: 10-18 
Csütörtök: 10-18
Péntek: 10-18 
Szombat: 10-13 MÁRCIUS-OKTÓBER

Cégadatok:
Cégnév: Parts Shop - Édes Otthon Kft.
Székhely: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.
Cégjegyzékszám: 01-09-977018
Adószám: 23762965-2-41
EU VAT Number: HU23762965
BANKSZÁMLASZÁM: 10402898 50526549 83861006
IBAN: HU31 1040 2898 5052 6549 8386 1006

Motorosboltunk és a biciklisboltunk is motoros felszerelés, motoralkatrész és elektromos kerékpár viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
MotoPartsShop.hu  motopartsshop

Webáruház készítés

Webáruház készítés:

 webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing


Téma: Randevú a Dívával ? Ducati 748S teszt - Motorosbolt