2021 márciusában nyitva lehetünk 10-18 óra között és a webshopos rendelések feldolgozása is zavartalan. Üzletünkben mindannyiunk biztonsága érdekében a következő szabályokat vezettük be, hogy a vásárlókat fogadni tudjuk: - kizárólag orrot is takaró maszkban lehet az üzletben tartózkodni - a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát követően lehet bejönni. Az USA-ból érkező termékeket még mindig extra Covid szállítási költség terheli sajnos, amely kilonként 5500 Ft. Türelmeteket kérjük, de most csak így működnek ezek az amerikai szállítások! Üdvözlettel: Motopartsshop.hu csapata
Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt - Motorosbolt
search
shopping_cart local_mall
menu
search
MOTORKERÉKPÁR ALKATRÉSZ MOTOROS FELSZERELÉS
MOTORKERÉKPÁR MOTOROS TARTOZÉKOK
ELEKTROMOS KERÉKPÁR MOTORGUMI MOTOROLAJ, TISZTÍTÓSZER SZOLGÁLTATÁSOK

Motorosbolt



Gyorskereső


A keresett motoros felszerelés:

Motorosbolt Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó motoros felszerelés keresés:

yamaha fzr, gas gas ec 250 4t, honda cb 750 kipufog, husaberg fe 450, kinetic, cf moto, dl 650 blokkvédő, honda cb 750, sef-r, ds 650

Gyártók


100% 101 octane 3M ACCEL Accutronix Adige ADRENALINE AFX Airhawk Airhead sports group Airmousse Airsal AKRAPOVIC ALL BALLS All-rite products inc Alloy art Allsport dynamics Alpinestars (casuals) ALPINESTARS (road) Alpinestars(mx) Alto products Ams Andrews Arc ARCTIVA Arlen ness Arlen ness by magnaflow Arrow Asesso ASTONE Athena Atlantis Atv-tek Auto meter Autolite Auvray Avon Avon grips Axel joost elektronik Badlands Baker drivetrain Ballistic performance Barnett Baron Bassani xhaust Battery tender Battistinis Bbr motorsports Beadbuster Beard seats Bel-ray Belt drives ltd. Beru Big bike parts Bike lift Bikeman performance Bikers dream Biltwell Bitubo s.r.l. Blackbird racing Blowsion Blue streak Bobster Boyesen Bridgestone Briston British customs BRIXTON Bs battery Bs sands Bullster Burly brand C&a pro C-racer Caliber Camso Camso - atv Capit Carbon tech Carl brouhard designs Carlisle tires Castrol Champion Chris products Cipa usa Ciro Classic accessories Clymer CNC-MPS Coastal moto Cobra Colony Comet Cometic COMP CAMS Condor Continental Covingtons CRG Crusher Cruztools Curve industries Custom acces - motoacces Custom cycle engineering Custom dynamics Cv4 Cycle craft Cycle electric inc Cycle performance prod. Cycle pirates Cycle shack Cycle visions Cyclesmiths Cycra Cylinder works D & m custom Dainese Dakota digital Danny gray Dayco products,llc Daytona twin tec llc Dei Del west Demon Dennis stubblefield sales Denso Devol Dg performance Diamond engineering Dill air controls Dowco Dp brakes Drag oil Drag shocks Drag specialties Drag specialties batteries Drag specialties seats Draw-tite Driven racing Dt-1 racing Dt-1 racing europe Dunlop Dunlop Gumiabroncs Dura blue Duro Dwt douglas wheel Dynatek-harley Dynojet Dynojet-harley Eastern motorcycle parts Eazymove Ebc EBC Fék Eddie trotta designs Eibach EK Emd Emgo Engine ice Epi Excel Factory connection Factory effex FANTIC Fast-trac Fat baggers inc. Fett brothers Feuling oil pump corp. Firebrand Flanders Flosser Flu designs inc. Fmf Fmf apparel FMF Kipufogó Fmf vision Forcefield Fps racing Fuel star Fuel-tool Full Dip Full throttle Fulton performance Fusion by la choppers G2 ergonomics corp. Galfer Gardner-westcott Garland Gasbox Gates Gears canada Get Giannelli Gibson Gilles tooling GIVI Gma engineering by bdl Golan products Gold screws Goodridge Goodridge Fékcső GoPro Gpr GPR Kipufogó Grant products Gunnar Hardbagger Hardline Hardstreet Hastings Hawg halters Hayden enterprises inc. Haynes Headwinds Heal Tech Electronics Heidenau Heinz bikes Helite Helix Hiflofiltro Highlifter Hinson racing Hogtunes Holeshot Hopnel Hot bodies Hot cams Hot rods Hotop Ht moto Hub hornet Hurly parts srl HUSQVARNA Hydro-turf/vector Hyperpro Icon Icon - 1000 Icon - raiden Ims products inc. Ims/rool designs Irc IRC Gumiabroncs Itek ITP J & m J + M J. costa J.w. speaker Jagg oil coolers James gasket Jardine Jasil Jay brake Je pistons Jetinetics Jims Joker machine Jt chains Jt drive belts JT Lánc Jt sprockets JUST1 K & N K&l supply K&s technologies Kappa Moto Kb performance Kellermann Kerker Kg powersports Khrome werks Kibblewhite Kimpex Kite Klock werks Knipex Kodlin motorcycle Koso north america Kraft tech inc. Kriega Kryptonite Ksx KTM Kukko Kuryakyn Kyb KYT La sleeve Lang tools Lazer star Le pera Leakproof seals Legend suspension Leovince Lethal threat Lindby Lindby metric Liqui moly Loctite Lowbrow customs LS2 Luma industrias s.a. Lyndall racing brakes llc M/c enterprises Mac Magnaflow Magnum Magura Maier Manley MATRIX CONCEPTS LLC Matrix concepts,llc Maxima Racing Oil Maxxis Mb quart Mcj Mechanix wear Memphis shades hd Memphis shades metric Metzeler Metzeler Gumiabroncs Michelin MICHELIN Motorgumi Mikuni MIKUNI KArburátor Mitas Mjk performance Moose racing hard-parts Moose racing soft-goods Moose utility division Moose utility- snow MOSFET Motherwell Motion pro Moto-master MOTOGADGET Motor trike Motorsport products Motovan MPS Muc-off Mueller motorcycle ag Mustang Namz NanoTech Naraku Nash motorcycle co. Neken Nelson rigg Nelson-rigg Nevesajandek Next components Ngk spark plugs NIU No toil No-mar Noline Nyc choppers NZI Odi Oetiker Oj atmosfere metropolitane s.r.l. Onedesign Origine bukósisak Outerwears OXFORD Panther Parts europe Parts europe batteries Parts europe promotion Parts unlimited Parts unlimited-cables Parts unlimited-chain PAUGHCO Paul yaffe bagger nation Pbi Pc racing Performance machine (pm) PIAA Pingel Pirelli PIRELLI Gumiabroncs Pivot works Polisport Powermadd/cobra Powerstands racing Powertye mfg. Prairie dog Pressol Pro bolt Pro circuit Pro Circuit Kipufogók Pro design Pro filter Pro grip Pro-one perf.mfg. Profi Progressive suspension Promotional items vendor PROX Psykho Python/drag special QStarz Quad logic R&d Race shop inc. Race tech Racing optics RAM MOUNT Rc components Reda Redline Regina REGINA Láncok Rekluse Renthal Revolution performance, llc Rexnord corporation Rigid industries Rinehart racing Rivco products RK Rowe electronics Rox speed fx Rsd RST Rule industries Russ wernimont designs Russell S&S CYCLE S&s power tune Sachs Saddlemen SADDLEMEN Ülések Samco sport Samson SC-PROJECT Scar Schampa & dirt skins Sdg Seizmik Selle dalla valle Sena Shindy Shinko Show chrome Showa Signal dynamics Sito Skinz protective gear Slime SLIME Defektjavító Slippery Slipstreamer Slyfox Smart turn system Sno stuff Snobunje inc. Solas Spark Speed merchant Stahlwille Standard motor products Star tron Starting line products Steadymate Stop & go international STOP + GO INTERNATIONAL Straightline performance Stud boy Sudco Sumax SUNSTAR Lánckerék Sunstar sprockets SUOMY Super caddy Supertrapp SUPERTRAPP Kipufogó Sw-motech Targa Tbags Tec color craft Tech mount Technoresearch Tecmate Tecnosel Terry components Thor Thor-hallman Thrashin supply co. Throttle threads Thundermax Timken Titax Tnk TOBY Trail tech Trask Trimax Trinity racing Trw Tucano Urbano Tuff jug Twin air Ufo Ultima-alloy Ultimax Ultracool Ultragard Uni filter Uniracing V-force/moto tassinari VANCE & HINES VANCE + HINES Vdp VENOM PRODUCTS Vertex Vesrah Vision wheel Warn Wasp Wd-40 Wera Wild 1 Wild ass Wild boar audio Wind vest Winderosa Wiseco Wiseco piston Worx racing Wossner Wrench rabbit Wrp Wrs Wsm Xceldyne Xdr Yasuni Yss Yuasa Z1R Zan headgear ZARD Zenith fuel systems ZERO Motorcycles Zieger ÖHLINS
Motorosbolt márkák

Hírek


Fantic elektromos bringa teszt indul. Most kicsomagoltuk

Suzuki V-Strom1050XT teszt

A cserélhető akkumulátorok megoldódhatják a hatótáv kérdését

A BMW Black Collection puha táskákat kínál a motorjaira

KTM 1290 Super Adventure S ? Hétvégi mozi

Bemutatkozik a 2021-es BMW GS kollekció

Kérjük ne hajtsatok gyorsan a városban!


Címkék



 

 

 

Motorosbolt - Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt



Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt

Hosszútávú teszt az olaszok középsúlyú csupaszmotorjáról, utcán és versenypályán egyaránt, videóval!

Az olasz márkát sokan versenysikereiről és vörös sportmotorjairól ismerik, ám történetük szempontjából hasonlóan fontos utcai csupaszmotorjuk is. Nem elég a versenypályákon elérni a sikereket, ha nincs elég motoreladás ahhoz, hogy a márka fennmaradjon. Más luxusmárkákhoz hasonlóan a Ducatit is sújtotta ez a probléma, ám a Monster megoldást jelentett. Az 1992-ben bemutatott újszerű forma annyira sikeres lett, hogy rögtön megteremtette saját piacát, sőt csak 16 év után mertek hozzányúlni vonalaihoz.

Az új modellek igyekeztek hűek maradni az eredeti elképzeléshez, így inkább csak kiemelték az eredeti modell
stílusjegyeit, mintsem újakat teremtettek volna ? persze minden részletükben modernebbek lettek. A kezdőknek
szánt 696 és a magas hengerűrtartalmú 1100 közé érkezett tesztmotorunk, a 796-os verzió, ami az új 800
köbcentiméteres osztályt célozta meg.

Dizájn szempontjából összetéveszthető akár az ős 900-as modellel is, a ráncfelvarrottak közül pedig inkább a
nagytestvérre hajaz. Ennek oka az egyoldalú hátsó villa és a rászerelt 180mm szélességű abroncs, ami teljesen más
képet mutat, mint a kétoldalú villával és keskenyebb felnivel szerelt 696.

A külsőnek továbbra is hangsúlyos eleme maradt a térhálós acél csőváz, amihez ezúttal már alumínium segédváz
csatlakozik.

Az építés kompaktra sikerült, rövid első és hátsó rész jellemzi, semmi felesleges idomot nem találunk
rajta ? talán csak a fejidomot.

Néhány szempontból visszalépésnek tűnhet az üzemanyagtank, ami anno fémből készült, sőt egyetlen csavar
eltávolítása nélkül felhajtható volt, ami nagyon megkönnyítette az alatta elhelyezett alkatrészek elérését.

Az új modell ellenben műanyag tankot kapott, így a mágneses tanktáskák használhatatlanok, sőt jó pár csavart ki kell
tekernünk, ha valamiért alá szeretnénk nézni. Talán a gyártó is tévútnak vélte ezt, mert a Monsterek következő
generációja újra fém tankot kapott.

Tapasztalat hiányában a léghűtéses erőforrások könnyen vérszegénynek hihetők, hisz papíron viszonylag kevés
lóerőt produkálnak. Az olaszok szerencsére nem adták fel ezek fejlesztését, így a 796-osban az eredeti elképzeléshez
hasonló blokk dübörög. A hűtésről a levegő mellett egy olajhűtő is gondoskodik, de ez már az ősmodellek nagyobb
verzióinál is így volt.

A 803 köbcentiméteres L-kettes erőforrás 87 lóerőt és 80Nm forgatónyomatékot teljesít
papíron, amit meglepően jól át is tud vinni az aszfaltra.

Na de ne szaladjunk ennyire előre!

A 796 alapjáraton nem tűnik annyira zajosnak mint elődje, aminek oka lehet a
meglepően hangos gyári kipufogó is, de leginkább a száraz kuplung hiánya. Ez utóbbit pedig sokan imádni fogják, hisz
a többség számára irritáló zaj eltűnése mellett a kezelése is sokkal egyszerűbb ? már szinte egyujjasnak mondható,
ami régen elképzelhetetlen volt egy Ducatin. Ráadásul olajos csúszókuplungról van szó, ami meggátolja, hogy
visszaváltásokkor blokkoljon a hátsó kerék.

A nyeregben ülve kellemes üléspozíciót tapasztalhatunk. A 800 mm ülésmagasságával az alacsonyabbakat se
tántorítja el, az ülés pedig jól párnázott, úgy érezzük, hogy benne ülünk a motorban, nem pedig rajta. Hátunk kicsit
előre dől a függőlegeshez képest, lábunk pedig kissé meredekebb szöget zár be, mint egy túramotoron.

Összességében olyan kényelmet kapunk, hogy még a hatalmas menetszél ellenére is bevállalható vele a túrázás.
Persze az autópályák nem lesznek a kedvenceid, kivéve ha versenyzőhöz méltó nyakizomzatot sikerül felépítened.

Menet közben a léghűtéses blokk meglepő erőtartalékokat tud előhívni, ám karakterisztikája messze nem sportmotor
kategória. Egy L-kettestől várható magabiztos középtartományt kapunk, sőt végig kellő forgatónyomaték áll a
rendelkezésünkre. A dinamikus tartomány olyan 5000 és 8500 fordulatszám-tartomány közé esik, de a motor nem
követeli meg, hogy folyamatosan itt tartsuk a mutatót. Szinte bármelyik helyzetben, bármelyik fokozatban képes
megindulni, így általában nem igényel visszaváltást a gyorsításhoz. Természetesen a konstrukcióból adódóan sok
vibrációt kapunk, ami főként olyan 3000-res fordulatszám alatt válhat kellemetlenné, és nehezítheti meg a
tapasztalatlanabb motorosok dolgát.

Elöl fordított Showa felfüggesztést, hátul pedig Sachs központi rugóstagot találunk. Beállításuk sokkal inkább
sportos, mint túrás, de az úthibákat még jól kezelik.

A kanyarokban a szörnyeteg bravúrozik, a legtöbb helyzetben
hihetetlen mennyiségű tapadás áll a rendelkezésünkre. Az eleje csupán magas sebességnél hajlamos elkönnyülni, a
lassú kanyarokban viszont úgy fogod érezni, hogy bárkit körbe tudnál motorozni!

Ha Ducati, akkor Brembo, és ez a jelen esetben sincs másképp. Elöl 2 db 320mm átmérőjű féktárcsa dolgozik
négydugattyús radiálisan szerelt nyergekkel, amik magabiztosan lassítják a szörnyeteget. A hátsó fék nyomáspontja
viszont nagyon mélyre került, és hajlamos a levegősödésre. Tesztmotorunk megkapta az opcionális ABS rendszert is,
aminek hála teljes erőből taposhatjuk a hátsó féket, a kar csak szimbolikusan jelzi a blokkolásgátló munkáját, a
fékerő és a tapadás végig kellő mértékű marad. Az ABS rendszer 2 kg súlytöbbletet jelent a sima verzióhoz képest, a
száraztömeg így 169kg-ra emelkedik, ami még mindig nagyon könnyűnek érződik. A rendszer viszont elvesz a
benzintank kapacitásából is 1,5 litert, ami így 13,5 literes lett ? ami az akár 5 literre is leszorítható fogyasztással
250km feletti hatótávra is elég lehet.

Vegyesek az érzelmeim a motor műszerfalával kapcsolatban. Először meglepően apró mérete tűnik fel, sőt stílusa is
inkább valami versenymotorhoz illő. Másrészt viszont könnyen leolvasható, sötétben pedig kellemes fehér
háttérvilágítást kap, ami modernnek és prémiumnak hat. A leglényegesebb funkciókat tudja, sőt figyelemmel
követhetjük a motorolaj hőfokát, és rögzíti az adatokat a Ducati Data Analyzer (DDA) rendszerén keresztül.

Viszont jogosan hiányolhatjuk róla az üzemanyagszintmérőt és a sebességfokozat kijelzőt, ezek 2014-ben már elvártak voltak
egy ilyen kategóriájú motoron. Az elérhető funkciókat viszont nagyon egyszerűen kezelhetjük a bal
kormánymarkolatnál elhelyezett kapcsolóval.

Na de irány a versenypálya! 87 lóerővel nem fogunk csodát tenni a Hungaroringen, de arra elég, hogy jót motorozz
egy nyílt napon. A Kakucsringen viszont hatalmas móka ez a motor, és habár a versenyrobogókkal és supermotókkal
nem biztos, hogy tudja tartani a tempót, az utcai motorok közül a gyorsabbak közé képes ugrani.

Az egyenletes teljesítményleadásnak köszönhetően magabiztosan indul meg a kigyorsításokon, pehelysúlyát pedig könnyen
átdobhatjuk egyik kanyarról a másikra.

Mindehhez adjuk hozzá a sportos felfüggesztést és a precíz fékeket, a
végeredmény pedig fülig érő vigyor, és folyamatos vadászat lesz.

Tény, hogy a léghűtéses blokk inkább utcai motorozáshoz készült, de nem fog zavarba jönni, ha néha felmerészkedsz köridőket mérni!

TM ítélet:

Ettől a szörnyetegtől nem kell félned!

A 796-os Monster összességében egy igényes és stílusos
középkategóriájú naked motor lett. Megjelenésében a felső osztályra hajaz, ám teljesítménye se annyira alacsony,
hogy ne lehetne vele meglepni a sportmotoros kollégákat a kanyargós útszakaszokon. Fenntartási költségei
alacsonyabbak egy vörös superbike-énál, sőt sokoldalúbban és egyszerűbben használható, mégis ugyanazt a Ducati
DNS-t hordozza magában, és hasonlóan elismerő pillantásokat vált ki a körülöttünk lévőkből.

Utódja 2017-ben
érkezett a 797 személyében, ami továbbra is léghűtéses erőforrást kapott, ám meglepő módon 12 lóerőt veszített
teljesítményéből és az egyoldalú hátsó villát sem tarthatta meg.

 



(0 szavazat)Menyire volt hasznos ez a cikk?





Kérdezz itt a motorosbolt eladójától - Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt

 

 

 
ZSOLTI SEGÍT NEKED IS...
20 / 9888 235
 
Kérdezz bátran Zsoltitól hétköznap 10-18 óráig, mert ő motoros ügyekben képben van és szívesen segít neked... Melyik motor alkatrész lesz jó a motorodhoz? Melyik motoros felszerelés passzol majd a Te igényeidhez? Hívd most, támaszkodj több éves motorversenyző és motoros tesztelő, újságíró tapasztalatára. Alkatrész ügyben érdemes az info@motopartsshop.hu címre küldened a kérdésedet a motorod pontos típusával és évjáratával...
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, előreutalással 1.850 Ft-ért küldjük a csomagod GLS-sel házhoz, vagy 2.850 Ft-ért utánvétellel GLS futárszolgálattal.
TOVÁBB
KEDVEZMÉNYT KAPSZ...
Hálásak vagyunk ha nálunk vásárolsz, ezért ha 30 napon belül a vásárlásaid összértéke eléri az 100.000, vagy 300.000 Ft-ot, akkor mi azonnal küldünk neked egy 30 napig felhasználható kupon kódot, amelyet a következő vásárlásod alkalmával válthatsz be...
TOVÁBB
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a motorosbolt kínálatából.
TOVÁBB
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Ne kockáztass! Online motoros boltunkban minden motoros felszerelésre 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
TOVÁBB
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsó eltékozolt vadiúj motor alkatrészek és felszerelések az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
TOVÁBB
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Te is rárabolnál havonta egy potya motoros felszerelésre féláron? Lájkold a Motopartsshop oldalát és kövesd Te is, hogy mit tékozlunk el havonta féláron!

MotoPartsShop.hu Motorosbolt MOTOPARTSSHOP.HU motopartsshop

Hozzászólások


Motorosbolt 14:53: Szia, a termék alá van írva hol lehet megrendelni: EuroMotor Cím: 1134 Budapest, Lehel u. ...
Nolan N44: akciós az átváltozóművész
07:28: Szia 2004 es BMW R 1150 rocksterhez szeretnék egyet van hozzá ...
Heal Tech Electronics GIPro-DS fokOZatkijelző Visszajelzők, fokozat kijelzők
02:46: Üzleti, vállalati vagy személyes hitelt keres? Mindenféle hitelt kínálunk évente 3% -os ...
GXS-R 600 Akrapovic Megaphone
06:55: Üdv, Érdekelne, hogy a "Leovince SLIP-ON SBK LVONE BMWG650 Kipufogódob utcai használatra", ha ...
Leovince SLIP-ON SBK LVONE BMWG650 Kipufogódob utcai használatra
15:08: Bukicsovet keresek, ami ket darabbok van. Suzuki intruder 2005 os evjarat ...
Cobra zsíros FREEWAY kormány krómozott Suzuki Vázvédő, bukógomba
18:06: Üdv! N 72 gt-hez szeretnék plexit és napellenzőt (L-es méret). Továbbá N 44-es plexit és ...
Nolan N44: akciós az átváltozóművész

Kérdezzetek egymástól itt! Zsoltit hívd!


Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére

vulkan 15000 höz keresek hatsó bukücsövet
Helló Zsolti!
Sodokart GT2 gokarthoz keresek függőcsapszeget és távtartó perselyeket,valamint karosszéria elemeket. Üdv:Zotyabá
Üdv!
Van egy Suzuki ts125r motorom,de elszakadt a kuplung bowden. Keresgéltem az oldalon találtam is hasonlókat viszont azokhoz rm125 volt írva.
#Dávid
Üdv Zsolti!
Ural Wolfra keresek első féktárcsát. 295mm külső átmérő, 140mm belső átmérő, 6db felfogatás, 155mm osztókör, 5mm vastag. Előre is köszönöm. Lamos János
Üdv!Olajszintet hogy kell mérni ha nincs közép állvány csak oldaltámasz.Állítsam a motort egyenesbe vagy hagyjam oldaltámaszon?
Honda Nc 750s
Sziasztok! Gilera RX/RC motorra (125) hol kapok tömítést? ezen az oldalon találhatok?
illetve szeretnék érdeklődni, hogy milyen méretű dugattyúval vannak szerelve! KÖSZI! ! ! !
Hogyan tudok tipusra keresni, hogy alkatrészt tudjak keresni?
gsxr k5 höz keresek borulás érzékelö szenzort ho találok és milyen árban ?
Üdv.Suzuki LS 650 1986-os motorhoz kellene Teljes tömítéskészlet,és dugattyúgyűrű szett .A henger furata 95mm. 06304611969
szia, van egy Yamaha XJR400-as 1998-as évjáratú motorom, milyen műszerfalat ajánlasz hozzá? Valter

Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére


Motoros videók



 

Motorosbolt
Motoros felszerelés és alkatrész webáruház: bukósisak, motoros csizma, motoros kabát, motoros kesztyű, motokrossz-szemüveg, síszemüveg, motorgumi, Fantic, Suzuki, Honda, Bmw, Yamaha, Kawasaki, Ducati, Husqvarna motor és quad alkatrész
Telefonszám:
+36.20.9888.235

FANTIC CABALLERO - NIU - BRIXTON - HUSQVARNA - ICON - THOR - ALPINESTARS - 100% - NZI - ASTONE - Z1R - MOOSE - AKRAPOVIC - SC-PROJECT - ARROW -  LEO VINCE - VANCE&HINES - COBRA - ZARD ÜZLET és ELEKTROMOS KERÉKPÁR / PEDELEC bemutatóterem.

FANTIC, ISSIMO, INTENSE ELEKTROMOS KERÉKPÁROK 
Mintaboltunk készletéről ezen a budapesti telefonszámon érdeklődhetsz: +36.1.271.0442

ICON BUDAPEST Mintabolt:
1026. Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.

Nyitvatartás:
Hétfő: 10-18 
Kedd: 10-18
Szerda: 10-18 
Csütörtök: 10-18
Péntek: 10-18 
Szombat: 10-13 MÁRCIUS-OKTÓBER

Cégadatok:
Cégnév: Parts Shop - Édes Otthon Kft.
Székhely: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.
Cégjegyzékszám: 01-09-977018
Adószám: 23762965-2-41
EU VAT Number: HU23762965
BANKSZÁMLASZÁM: 10402898 50526549 83861006
IBAN: HU31 1040 2898 5052 6549 8386 1006

Motorosboltunk és a biciklisboltunk is motoros felszerelés, motoralkatrész és elektromos kerékpár viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
MotoPartsShop.hu  motopartsshop

Webáruház készítés

Webáruház készítés:

 webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing


Téma: Szelíd szörnyeteg? Ducati Monster 796 használtmotor teszt - Motorosbolt