Elindultak végre a vírus miatt leálított USA-ból érkező szállítások, de sajnos extra szállítási költséggel tudjuk csak ezeket teljesíteni. Minden termékre ami onnan érkezik, minimum 3500Ft szállítási költség jön rá 1,5 kg-os súlyig. A súly emelkedésével tovább növekszik ez a költség amíg vissza nem áll a régi szállítási rend. Türelmeteket kérjük, de most csak így működnek ezek az amerikai szállítások!
A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt - Motorosbolt
search
shopping_cart local_mall
menu
search
MOTORKERÉKPÁR ALKATRÉSZ MOTOROS FELSZERELÉS
MOTORKERÉKPÁR MOTOROS TARTOZÉKOK
ELEKTROMOS KERÉKPÁR MOTORGUMI MOTOROLAJ, TISZTÍTÓSZER SZOLGÁLTATÁSOK

Motorosbolt



Gyorskereső


A keresett motoros felszerelés:

Motorosbolt Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó motoros felszerelés keresés:

honda pcx 125, cagiva raptor, yamaha t-max, lengéscsillapító, kormánylengéscsillapító, yamaha xvs 13ő a midnight star, yamaha fazer, x max kipufogó, icon motoros farmer, 123069

Gyártók


Motorosbolt márkák

Címkék



Hírek


ABUS Féktárcsazár GRANIT™ Detecto SmartX 8078

A nap videója: ? Ha már itt vagyok, egy teljes generált kérek?

Szőke Márk újult erővel vág bele a kurta szezonba

Fantic Caballero Scrambler 500 DeLuxe már itthon is

Szeretnél Harley-kat tesztelni? Akkor június 27. lesz a te napod!

A gyors túrázó! BMW F900XR teszt

Ducati Panigale V4 R immár Legóból is


 

 

 

Motorosbolt - A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt



A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt

Vártuk már mint a messiást, de, hogy mennyire izgalmas a 2019-es változat, az most kiderül. Olyan mint farsang, vajon mi lehet a . Jelmez fel és indul a Suzuki Katana teszt

Kis levegővételnyi időnk lett újra tesztelni, ezért azonnal feliratkoztam a Suzuki legizgalmasabb motorjára a Katanára, hogy elhozhassam egy hétvégére. Meg is járattam rendesen a Pilisben, marha szép tájakra elvitt és közben kiederült róla sok minden. Ezt szeretném megosztani veletek.


Első körben ajánlom nektek a Katana beharangozó cikkünket róla, amit itt olvashattok:

Az új Suzuki Katana elég morcos külsőt kapott


A fenti gyári videó is remekül sikerült, azért én most inkább a motorozással töltöttem az időt filmezés helyett. A budaörsi telephelyről elhozván óvatos ismerkedésbe kezdtünk, amely nálam annyit jelent, hogy beállítom a karokat, a kormány szögét, hogy mindenhol kényelmes legyen. Ezen egy kicsit hátrébb kellett húznom a kormányt, de ez a 2 perces szerelgetés minden pénzt megér. Ha vezeted a motort annál rosszabb nincs, ha kényelmetlen az üléspozíció és a kéztartás. A magas kormány egyébként kicsit furcsa ezen a gépen, mivel az eredetin még csutka kormányok voltak, erre pedig már a szarv forma került. Marketing szempontból egyébként értem a döntést, hiszen a csutkakormánnyal manapság nehéz motort eladni, de nekem jobban tetszene az eredeti megoldás amihez kicsit hasalni kellene.

Miután ezeket az apróságokat letudtam, már jól is éreztem magam a nyeregben rövid távon. Hosszabb úton már kijön az ülés hátránya.

A vezetőülésbe rejtett ív nagyon szép a képeken, de mindig ugyanoda kerülsz, akkor is ha Te nem ott szeretnél ülni….

Nem értem miért nem lehet 2-3 féle üléssel kínálni egy új motort, hiszen egyértelmű lenne, hogy ami jó egy 160 centis vezetőnek, az tuti nem jó egy 190 centisnek. Illetve ez fordítva is igaz. Vannak típusok a Suzuki palettáján is, amelyiknél már lehet állítani az ülés magasságát, de ez pont nem az. Pedig a GSX-S alapjaira épített KATANA  egy design motor megérdemelné, hogy többféle konfigurációt lehessen választani.

Ha már a GSX-S-t megemlítettem ez teljesen más motor lett. Sokkal keményebb a futóműve, és sokkal jobban is esik ránézni. Ez már olyan, amire télen a garázsban is szívesen ránézel, sőt még a nappaliban is megállja a helyét majd a szezonon kívül. Ez a fekete szín is remek hozzá, nekem sokkal jobban tetszett, mint a világos szürke. Az karcsú extralistáról rendelhető hozzá néhány karbon fényezésvédő matrica és Akrapovic kipufogó is, amelyek ezen a tesztmotoron mind rajta is voltak. Bár a kipufogó tényleg szép és könnyebb is a gyárinál, az euro4 teljesen kiherélte a karakteres hangokat. Szinte alig hangosabb a gyárinál…

Játék az élekkel… a kard motívum mindenhol visszaköszön. A magasra épített tank mindössze 12 literes így a hatótávolság 200 km alatt van sajnos!

Hosszabb útra úgysem egy naked motorral megy a rendes túrázó, hanem mondjuk egy V-Strommal, de akkor is kicsi a benzintank, ha csak rövöd túrákat tennénk meg vele. Úgy szaladnak a kilométerek, hála a K5-ös GSX-R 1000 ből örökölt nyomatékra hangolt blokknak (amely 150 lóerő körüli teljesítményre képes), hogy észre sem veszed és már 150-km-t mentél. Ilyenkor már rég világít az üzemanyagvisszajelző lámpa is a műszerfalon.

Keményre hangolt, de teljesen állítható fordított teleszkópokokat kapott

A Pilis útjai nem mindenhol tükörsimák, ezért kissé pattog a futómű. Nem épp ideális erre a környékre,  Olaszország és Spanyolország kiváló szerpentinjein nagyon jót lehetne ezzel csapatni. Viszont van lehetőség puhítani rajta, így az is megtalálhatja a megfelelő kompromisszumot, aki nem tükörsima utakon motorozik. Hátul csak az előfeszítés és a kirugózás csillapítása állítható, de elöl teljesen állítható minden. Érzésre nem túl pihentető vezetni, ott kell lenni észben is minden kanyarban.

Összességében tényleg bitang jól néz ki! Mindössze az első indexeket tehették volna a helyzetjelzők helyére.

A jó fékhatásról Brembo féknyergek gondoskodnak, amivel nincs is semmi baj, jól adagolható és elég hatékony is, mindössze ennek a példánynak az ABS-e nem működött jól. Másodpercenként 50-szer kellene jelet vennie és azt feldolgozni a Bosch rendszernek. Érzésre olyan volt az abs mint a régi 15 évvel ezelőtti motorokon. Ha fékezés közben belementem egy gödörbe, vagy a gumi elvesztette a tapadását, akkor elengedte a féknyomást és kinyomta a fékkart azonnal. Ha ilyenkor közel volt egy autó előttem, akkor majdnem sikerült többször is lekoccolni a hátulját. Ezután sokkal nagyobb féktávolságokat hagytam és szóltam a szervizben, hogy nézzék meg, mert ez tuti nem jó így.

Kipróbáltam ezért egy másik tesztmotort is, amelyen jobb volt a helyzet, de az is kinyomta a fékkart csak nem olyan hamar. Ez a Bosch rendszer nem az ami a KTM és BMW motorokban megtalálható az tuti. Lehet, hogy valami alsópolcos cucc ami olcsón beszerezhető a gyártók számára. Mindegy, én nem bíztam benne a teszt alatt és Nektek is javaslom nagyobb követési távolság betartását, ha ilyet vesztek!

BREMBO féknyeregben lévő betétek harapják a 320mm-es tárcsát. Az ABS nem az igazi!

A gumik tapadása remek, ha bemelegedtek. Ezeket a Dunlop gumikat pont erre a motorra fejlesztették, így teljes az összhang ezen a téren. Ha mégis megcsúszna fényes vagy fehér aszfalton a hátulja arra ott a háromféle módban állítható kipörgésgátló. Ilyenkor lehet “kilinccsel előre” is biztonságosan motorozni. Ez baromi jó, ha rajta mered tartani a gázt! ?

Egyesben szépen emeli az elejét, nem kell a kuplungot nyesztetni hozzá

Azonban ha nagyon rosszalkodni akarsz, akkor ki kell kapcsolni a kipörgésgátlót, hogy felszippantsa az elejét. Egyes és kettes fokozatban is szépen gázra lehet vele egykerekezni ilyenkor.

A váltó áttételezése lehetne rövidebb, mert ha hármas fokozatot teljesen leforogja, akkor már 200 km/h felett mutat az LCD műszerfal. Az meg egy csupasz motoron már elég huzatos és akkor van még három sebességfokozat hátra. Sajnos a manapság divatos és hasznos váltóelektronika nem rendelhető hozzá, bár sokat nem kell váltogatni rajta.

A műszerfalat a GSX-R-től örökölte, de ezen már megjelenik a Katana szimbólum is. Inverz módban szépen látszanak az információk, de a KTM és a BMW műszefalainak a tudását nem hozza. A menüben a baloldali kormánykapcsolóval lépkedhetünk.

Élőben így néz ki a műszefal. Itt-ott azért tükröződik, de menet közben jól olvasható… A fogyasztás nem rossz, csak a tank kicsi hozzá…

Innen a baloldali kormánykapcsolóval lehet lépkedni a műszerfal menüjében.

 

Szerkó

A Kendo felszerelést köszönjük Trellay Levinek az Iron And Wind közösség főkolomposának!

Persze csak a fotózás kedvéért voltam ebben a motorozásra teljesen alkalmatlan felszerelésben, de meg kell hagyni jól állt a Katanához! ?

Egyébként az ICON OVERLORD egyrészes fekete bőrruhát és egy ICON AIRFLITE bukósisakot ajánlok hozzá, ezek nagyon kényelmesek és biztonságosak is amelett, hogy még jól is néznek ki, mint a KATANA.

 

Előnyök / hátrányok

  • Szépen nyúltak a régi formához, amelyre jó ránézni
  • Nyomatékos blokk
  • Jól szabályzó kipörgésgátló
  • ABS
  • Kicsi tank

A KATANA a most az egyik legnépszerűbb kategóriába csöppent bele 3.990.000 Ft áron, ahol ezekkel a designt szem előtt tartó motorokkal játszik egy ligában.

Aprilia Tuono 1100V4 – 4,5Mft, Honda CB1000R+ 4,75 Mft, Yamaha MT10 – 5,1Mft, MV Agusta Brutale 1000 – 12,5Mft

Ár érték arányban teljesen rendben van a KATANA. Ha azt nézem mennyibe kerülnek a többiek még jó vételnek is számít! Ha pedig tovább építgetnéd, akkor meg főleg, mert alapnak kiváló!

Stílusos még akkor is, ha nem vagy jelmezben mellette

Galéria



(0 szavazat)Menyire volt hasznos ez a cikk?





Kérdezz itt a motorosbolt eladójától - A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt

 

 

 
ZSOLTI SEGÍT NEKED IS...
20 / 9888 235
 
Kérdezz bátran Zsoltitól, mert ő motoros ügyekben képben van és szívesen segít neked... Melyik motor alkatrész lesz jó a motorodhoz? Melyik motoros felszerelés passzol majd a Te igényeidhez? Hívd most, támaszkodj több éves motorversenyző és motoros tesztelő, újságíró tapasztalatára. Alkatrész ügyben érdemes az info@motopartsshop.hu címre küldened a kérdésedet a motorod pontos típusával és évjáratával...
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, alatta 1.650 Ft-ért küldjük a csomagod Pick Pack Pontokra, vagy 1.850 Ft-ért futárszolgálattal.
TOVÁBB
KEDVEZMÉNYT KAPSZ...
Hálásak vagyunk ha nálunk vásárolsz, ezért ha 30 napon belül a vásárlásaid összértéke eléri az 100.000, vagy 300.000 Ft-ot, akkor mi azonnal küldünk neked egy 30 napig felhasználható kupon kódot, amelyet a következő vásárlásod alkalmával válthatsz be...
TOVÁBB
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a motorosbolt kínálatából.
TOVÁBB
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Ne kockáztass! Online motoros boltunkban minden motoros felszerelésre 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
TOVÁBB
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsó eltékozolt vadiúj motor alkatrészek és felszerelések az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
TOVÁBB
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Te is rárabolnál havonta egy potya motoros felszerelésre féláron? Lájkold a Motopartsshop oldalát és kövesd Te is, hogy mit tékozlunk el havonta féláron!

MotoPartsShop.hu Motorosbolt MOTOPARTSSHOP.HU motopartsshop

Hozzászólások


10:31: Sziasztok 2000-es harley davidson sportster xl-hez a hátsó teleszkóphoz felfogó csavar ami a ...
Motorosbolt kapcsolat
11:26: Sziasztok ! Érdeklősnék egy Honda 650NX Dominátor 1992-es Km spirál meghajtó szerkezetz műanyag ...
Motorosbolt kapcsolat
13:34: Ride ZS125GY-10C MRS 125 (11 LE) 2010 évjáratú supermotóhoz kuplungkart szeretnék venni. ...
Parts unlimited LEVER KUPLUNG Yamaha POLISH Fékkar, kuplungkar
17:07: Tiszteletem van egy 2005 honda Trac 250 ex qvadom váltó kar érdekelne
Emgo összecsukható vált kar-HONDA Váltókar
Motorosbolt 17:24: Szia! Elmélet ben van, de hogy mennyibe kerül, kellene tudni az évjáratot ...
Kuryakyn HYPERCHARGER VN800 Levegőszűrő alkatrészek, légszűrők
Motorosbolt 17:12: Szia! Sajnos csak feketében van, a térdvédőnek két magasságban van zseb, így ...
ALPINESTARS (road) nadrág COPPER farmer fekete 32 Férfi motoros nadrág -textil

Kérdezőfal


Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére

Sinski XSJ 150 chopper motorhoz keresek láncvédő deknit elől.
Üdv.Suzuki LS 650 1986-os motorhoz kellene Teljes tömítéskészlet,és dugattyúgyűrű szett .A henger furata 95mm. 06304611969
Szükségem lenne Polymobil BFB-01 4T benzinmotoros kerékpárhoz első(műanyag), v. hátsó fém benzintartályra. Kapható-e?

szia, van egy Yamaha XJR400-as 1998-as évjáratú motorom, milyen műszerfalat ajánlasz hozzá? Valter

Solo Parts mopedhez keresek alkatrészt!
Motor dekliket, dugattyút,tömítés készlet.
Üdv, Zsolti!
Érdeklődök, hogy Yamaha Virago XV 250-es 1994-es motorhoz hátsó kerék küllők vannak-e?
Köszönettel, Balogh Tamás
30/6686291
2000 sportster xlh 1200 légszűrő tömítést keresek
KTM MX80/1991 Hengerfej tömitést hol tudnék beszerezni?

Üdv:Attila
SOS szükségem lenne Honda CBR125 R (2005 évj) kuplungtartó konzolra!!
Tudnál segíteni??
60.000 ft felett ingyenes
Motorosbolt ElejéreMotorosbolt VisszaMotorosbolt KövetkezőMotorosbolt Végére


Motoros videók



A motorod márkája:
Típusa:
A típuskereső nem dobja ki az univerzális motoros cuccokat
 

 

Motorosbolt
Motoros felszerelés és alkatrész webáruház: bukósisak, motoros csizma, motoros kabát, motoros kesztyű, motokrossz-szemüveg, síszemüveg, motorgumi, Fantic, Suzuki, Honda, Bmw, Yamaha, Kawasaki, Ducati, Husqvarna motor és quad alkatrész
Telefonszám:
+36.20.9888.235

FANTIC CABALLERO - NIU - BRIXTON - HUSQVARNA - ICON - THOR - ALPINESTARS - 100% - NZI - ASTONE - MOOSE - AKRAPOVIC - SC-PROJECT - ZARD ÜZLET és bemutatóterem 
Mintaboltunk készletéről ezen a budapesti telefonszámon érdeklődhetsz: +36.1.271.0442

ICON BUDAPEST Mintabolt:
1026. Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.

Nyitvatartás:
Hétfő: 10-18 
Kedd: 10-18
Szerda: 10-18 
Csütörtök: 10-18
Péntek: 10-18 
Szombat: 10-13 Decemberben

Cégadatok:
Cégnév: Parts Shop - Édes Otthon Kft.
Székhely: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 17-21.
Cégjegyzékszám: 01-09-977018
Adószám: 23762965-2-41
EU VAT Number: HU23762965
BANKSZÁMLASZÁM: 10402898 50526549 83861006
IBAN: HU31 1040 2898 5052 6549 8386 1006

Motorosbolt és motoros felszerelés viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
MotoPartsShop.hu  motopartsshop

Webáruház készítés

Webáruház készítés:

 webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing


Téma: A harcos pengéje ? Suzuki Katana teszt - Motorosbolt